Beantwoord: Beëindigen Tablet abonnement

• Buldog43

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Buldog43 heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties
    Auteur

1 november 2016, 11:37

- Topic starter
    Ik wou graag weten hoe ik me contract van mijn tablet kan opzeggen. En of dit al mogelijk is.

Ik betaal iedere maand 21 euro daaraan maar ik kan op mijn t mobile nergens hiervan iets terug zien.
    Groetjes jos hamans
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Amy op 3 november 2016, 10:42
    Hey goedemorgen Jos,

Jammer om te horen dat je de tablet weinig gebruikt. Ik geef je graag meer uitleg over het nummer van je tablet aansluiting en je account. Hopelijk kan ik alles voor je verduidelijken.

Het tablet abonnement is een los abonnement en betreft een Stel Samen & Stel Bij Tablet aansluiting. Dit is een contract van 24 maanden wat je in de T-Shop hebt ondertekend. Hierbij heb je een tablet ontvangen met daarbij een abonnement. Op je facturen kun je precies inzien hoe deze kosten zijn opgebouwd.

Ik heb zojuist een My T-Mobile account voor jouw tablet abonnement aangemaakt en je de gegevens gestuurd via een privébericht. Via My T-Mobile kun je zelf het abonnement, de facturen en je gegevens bekijken. Hopelijk verhelderd dat de boel een beetje!

Deze aansluiting loopt nog tot en met 11 augustus 2017. Wanneer je eerder wilt opzeggen dan kun je de aansluiting afkopen. Je betaalt dan in één keer het hele bedrag van de resterende maanden zonder korting.

Wil je laten weten of het zo wat duidelijker is voor je? Als je nog vragen hebt hierover, let me know! :8
    Bekijk origineel
  • Mat_64

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Mat_64 heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    73 Reacties
    Allrounder

Allrounder

1 november 2016, 11:58

Voor elk contract heb je een My T-Mobile account nodig met een eigen e-mailadres. Als je een Gmail e-mailadres hebt hoef je geen nieuw/extra e-mailadres aan te maken, maar je kan dan gewoon een punt toevoegen of weg laten.
    0
  • Thalina

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Thalina heeft ontvangen van andere leden.

Oud T-Mobile Moderator
    5252 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Apple Expert

Apple Expert

2 november 2016, 11:14

Hoi Jos,

Jammer om te horen dat je je abonnement van je tablet wilt opzeggen! Maar uiteraard ga ik je verder helpen! Zoals Mat_64 al aangaf heb je voor elk abonnement een eigen My T-Mobile account nodig. Dus je kunt het beste even een account aanmaken voor jouw Tablet abonnement. Heb je het 097-nummer daarvan? Ik heb je die voor alle zekerheid even via een privébericht gestuurd. Dit abonnement loopt nog tot en met 11/08/2017. Ik zie dat je op dit moment al de kleinste internetbundel hebt gekozen. Je kunt er nog voor kiezen om je internetbundel volledig uit te zetten om jouw maandelijkse kosten omlaag te brengen. Het scheelt niet heel veel, maar alle beetjes helpen.

Verder kun je ervoor kiezen om je abonnement af te kopen of om je tabletabonnement door te laten lopen tot en met 11/08/2017 en dan stop te zetten. Mag ik vragen wat de reden is dat je je abonnement wilt opzeggen?

Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid! Als je nog vragen hebt, laat het gerust weten!
    0
  • Buldog43

2 Reacties
    Auteur

2 november 2016, 11:35

Ik gebruik de tablet nauwelijks.
    En voor die 21 euro permaand is me dat echt te duur.
    Zit maandelijks beetje krap om rond te komen en omdat ik hem toch niet gebruik of althans nauwelijks zeg ik het liever op.

Daarbij gebruik ik de tablet toch vooral thuis met wifi.

Ik heb geen nummer op die tablet en een account??dat begrijp ik niet helemaal.
    Ik weet mijn account van de tablet niet om daar op te komen.
    Geen idee wat mijn gegevens daar van zijn
    Mvg jos
    0
  • Amy

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Amy heeft ontvangen van andere leden.

Oud-Moderator
    10052 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Antwoord

3 november 2016, 10:42

Hey goedemorgen Jos,

Jammer om te horen dat je de tablet weinig gebruikt. Ik geef je graag meer uitleg over het nummer van je tablet aansluiting en je account. Hopelijk kan ik alles voor je verduidelijken.

Het tablet abonnement is een los abonnement en betreft een Stel Samen & Stel Bij Tablet aansluiting. Dit is een contract van 24 maanden wat je in de T-Shop hebt ondertekend. Hierbij heb je een tablet ontvangen met daarbij een abonnement. Op je facturen kun je precies inzien hoe deze kosten zijn opgebouwd.

Ik heb zojuist een My T-Mobile account voor jouw tablet abonnement aangemaakt en je de gegevens gestuurd via een privébericht. Via My T-Mobile kun je zelf het abonnement, de facturen en je gegevens bekijken. Hopelijk verhelderd dat de boel een beetje!

Deze aansluiting loopt nog tot en met 11 augustus 2017. Wanneer je eerder wilt opzeggen dan kun je de aansluiting afkopen. Je betaalt dan in één keer het hele bedrag van de resterende maanden zonder korting.

Wil je laten weten of het zo wat duidelijker is voor je? Als je nog vragen hebt hierover, let me know! :8
    0
  • Buldog43

2 Reacties
    Auteur

7 november 2016, 08:43

Bedankt voor jullie hulp
    Ik heb kunnen inloggen via de gegevens die jullie me gestuurd hadden.
    Heb me abbo aangepast door het internet er vanaf te sluiten.

Ben voldoende geholpen.

Nogmaals bedankt!
    0
  • Amy

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Amy heeft ontvangen van andere leden.

Oud-Moderator
    10052 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

8 november 2016, 11:02

Hi Jos,

Fijn dat het gelukt is en dat je de bundel hebt aangepast! :)

Mochten we verder nog iets voor je kunnen doen dan weet je ons te vinden hier!
    0
  • Yucel Fidan

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Yucel Fidan heeft ontvangen van andere leden.

1 Reacties

8 april 2018, 00:54

Hoe Han ik mijn abenoment van mijn tablet stop zetten
    0
  • Bas

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Bas heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    285 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

10 april 2018, 10:37

Hey Yucel Fidan,

Ik ben natuurlijk direct voor je gaan kijken in ons systeem. Daar zie ik dat mijn collega Noah je inmiddels geholpen heeft. Mocht je hier nog vragen over hebben laat het me dan gerust weten. Ik help je namelijk graag!

Geniet van je dag! :D
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)