Beantwoord: Annuleren contractverlenging

• SebastiaanSacha

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten SebastiaanSacha heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    3 Reacties
    Auteur

12 september 2017, 22:29

- Topic starter
    Hallo,
    Ik heb mijn contract een tijdje terug verlengd maar deze gaat pas 23 november in en nu heb ik na wat discussies en ervaringen van andere toch een keuze gemaakt en wil ik dit graag annuleren hoe werkt dit?

Mvg,
    Sebastiaan
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Rosan op 12 september 2017, 22:46
    Helaas kan je dan niet meer annuleren je heb namelijk 14 dagen de tijd bij een on line aankoop en deze zijn ruim voorbij.
    Waar ben je niet tevreden over?
    Bekijk origineel
  • centaur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten centaur heeft ontvangen van andere leden.

Klant Expert
    7063 Reacties
    Allrounder

Allrounder

12 september 2017, 22:36

Hoe en waar heb je verlengd? Datum? (tijdje terug is te weinig om juist antwoord te geven)
    0
  • SebastiaanSacha

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten SebastiaanSacha heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    3 Reacties
    Auteur

12 september 2017, 22:44

Bij t-mobile via de webshop en alleen een abonnement. Op 23 juli heb ik die verlengd maar dit contract gaat pas op 23 november in!
    0
  • Rosan

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Rosan heeft ontvangen van andere leden.

Klantexpert
    5132 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Antwoord

12 september 2017, 22:46

Helaas kan je dan niet meer annuleren je heb namelijk 14 dagen de tijd bij een on line aankoop en deze zijn ruim voorbij.
    Waar ben je niet tevreden over?
    0
  • SebastiaanSacha

is een nieuwe Poster
    3 Reacties
    Auteur

12 september 2017, 22:48

Wat is dat dan voor iets het contract is nog niet eens ingegaan? Het gaat pas van start op 23 november! Ik wil gewoon naar een andere vanwege de kosten alleen ben ik al zolang bij t-mobile dat ik weer automatisch had verlengd zonder te kijken bij andere!
    0
  • Rosan

Klantexpert
    5132 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

12 september 2017, 22:51

Geen onzin gewoon regels je bent akkoord gegaan met een nieuwe verlenging en de 14 dagen zijn over.
    Als je met een sim only verlengd kan je ook altijd beter wachten tot korter op het einde van je contract.
    Eerder verlengen is enkel interessant als je een toestel direct nodig heb of een heel goed sim only aanbod ziet.
    0
  • SebastiaanSacha

is een nieuwe Poster
    3 Reacties
    Auteur

12 september 2017, 22:53

Prima is de laatste keer geweest dat ik t-mobile had! Mijn vrouw zit helaas nog aan jullie vast maar ik ben gelijk weg zo snel het kan! Dingen beloven en niks na komen! Waardeloos!
    0
  • Rosan

Klantexpert
    5132 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

12 september 2017, 22:55

Vertel dan wat er mis is gegaan dan kunnen moderators mee kijken met het probleem en zien in hoeverre het anders is op te lossen.

Moderators reageren gemiddeld met 24/48 uur wat iets kan oplopen bij drukte.
    0
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    10983 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

13 september 2017, 10:54

Hoi Sebastiaan,

Spijtig om te lezen dat er beloftes zijn gemaakt die niet nagekomen zijn. Zou je hier misschien een toelichting op willen geven? Ik zie in ons systeem namelijk niets terug van contact met mijn collega's, dus ik weet niet precies wat er nu aan de hand is. Hier willen we je graag nog bij helpen, maar dan hebben we wel wat meer informatie nodig over wat het probleem is.

Het antwoord van Rosan klopt verder helemaal, je hebt inderdaad 14 dagen bedenktijd bij een bestelling. Dit staat verder los van de startdatum van de verlenging. Aangezien je het abonnement al op 22 juli had verlengd, is deze bedenktijd al verstreken. We kunnen de bestelling dan ook niet alsnog voor je annuleren. Met jouw verdere vragen helpen we je natuurlijk nog graag verder!

We horen graag nog wat er precies aan de hand is!
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)