Beantwoord: Abonnement afkopen

• Vinn88

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Vinn88 heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    4 Reacties
    Auteur

16 mei 2018, 17:58

- Topic starter
    Goedemiddag,

Ik heb een vraag over het afkopen van mijn contract. Is het mogelijk om mijn huidige contract, lopend tot 24-07-2019 af te kopen?

Eventueel zat ik te denken om mijn abbonement af te kopen, en de maandelijkse kosten van mijn toestel wel te laten staan. Is dat mogelijk? Anders word waarschijnlijk het afkopende bedrag te hoog ben ik bang..

Ik hoor het graag.

Mvg vincent
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Rosan op 16 mei 2018, 20:16
    Beste Vincent je kan wel je toestel kosten uit je abonnement halen doordat in eens af te betalen maar niet je abonnement opzeggen en afkopen en je toestel kosten laten doorlopen.
    Je zult dan je gehele abonnement moeten afkopen.
    Wat is de reden dat je dit zou willen?
    Bekijk origineel
  • Vinn88

is een nieuwe Poster
    4 Reacties
    Auteur

16 mei 2018, 20:08

Indien u meer gegevens nodig hebt, hoor ik het graag.
    0
  • Rosan

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Rosan heeft ontvangen van andere leden.

Klantexpert
    5810 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Antwoord

16 mei 2018, 20:16

Beste Vincent je kan wel je toestel kosten uit je abonnement halen doordat in eens af te betalen maar niet je abonnement opzeggen en afkopen en je toestel kosten laten doorlopen.
    Je zult dan je gehele abonnement moeten afkopen.
    Wat is de reden dat je dit zou willen?
    0
  • Vinn88

is een nieuwe Poster
    4 Reacties
    Auteur

16 mei 2018, 20:33

Ik ben Niet tevreden over t mobile ivm geen internet over 4g tijdens bellen. Bedankt voor je antwoord, maar dit is dus voor mij geen oplossing indien ik dan dus niet over kan stappen naar een andere provider ivm ik mijn huidige telefoonnummer niet kan meenemen naar nieuwe provider.
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)