Beantwoord: Abonnement stopzetten

• Jurra

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jurra heeft ontvangen van andere leden.

Debutant
    0 Reacties
    Auteur

18 mei 2017, 17:22

- Topic starter
    Ik zou graag willen dat mijn abonnement per morgen opgezegd is en ik alleen voor de afgelopen maand betaal. ? Is dat mogelij ?
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Hajar op 19 mei 2017, 10:05
    Hi Jurra,

Wat jammer dat je ons wilt verlaten. Mag ik vragen wat de reden is? Ik zie dat je huidige abonnement tot 27-07-2017 loopt en als je jouw abonnement wilt stopzetten dan dien je de resterende maandkosten in een keer af te betalen. Als je daarmee akkoord gaat dan kan ik je abonnement stopzetten. Houd er wel rekening mee dat je één maand opzegtermijn hebt. Dat betekent dat je abonnement pas volgende maand wordt stopgezet. Je kan er ook voor kiezen om je abonnement door te laten lopen tot 27-07-2017 en dan zeg je jouw abonnement voor die datum op. Zo hoef je niets in een keer af te kopen.

Laat mij weten waar je voorkeur naar uit gaat dan maak ik het in orde.
    Bekijk origineel
  • CrisTien

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten CrisTien heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    152 Reacties

18 mei 2017, 19:06

Denk dat je dat beter in de winkel of aan de telefoon kan vragen en regelen als je contract is afgelopen
    0
  • toetsie

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten toetsie heeft ontvangen van andere leden.

is een legendarische Super User
    1474 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

18 mei 2017, 22:45

Je moet sowieso de eventuele resterende termijnen betalen mijn de kortingen en je hebt een opzeg termijn van 1 maand
    0
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    6987 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Antwoord

19 mei 2017, 10:05

Hi Jurra,

Wat jammer dat je ons wilt verlaten. Mag ik vragen wat de reden is? Ik zie dat je huidige abonnement tot 27-07-2017 loopt en als je jouw abonnement wilt stopzetten dan dien je de resterende maandkosten in een keer af te betalen. Als je daarmee akkoord gaat dan kan ik je abonnement stopzetten. Houd er wel rekening mee dat je één maand opzegtermijn hebt. Dat betekent dat je abonnement pas volgende maand wordt stopgezet. Je kan er ook voor kiezen om je abonnement door te laten lopen tot 27-07-2017 en dan zeg je jouw abonnement voor die datum op. Zo hoef je niets in een keer af te kopen.

Laat mij weten waar je voorkeur naar uit gaat dan maak ik het in orde.
    0
    ..

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)