Vraag: Wifi doet het niet meer bij Iphone 4s

• ManonCFS

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten ManonCFS heeft ontvangen van andere leden.

Debutant
    0 Reacties
    Auteur

17 januari 2013, 11:09

- Topic starter
    Ik heb een Iphone 4s en sinds een paar dagen doet uit het niets doet mijn wifi het niet meer. Bij instellingen--> Wifi kan ik het knopje niet meer omzetten om de Wifi aan te zetten. Wie weet wat er aan de hand is?
    0
  • roboooooooo

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten roboooooooo heeft ontvangen van andere leden.

Debutant
    1 Reacties

17 januari 2013, 11:42

als dit soort storingen plaatsvinden kun je dit altijd eenvoudig oplossen door je iphone instellingen te resetten. Dit staat bij de app instellingen--> algemeen --> opnieuw instellen. druk dan op herstel instellingen (dan raak je niks kwijt) als het goed is werkt dit anders moet je hem hellemaal resetten dat is optie 2 daaronder

succes mvg Rob
    0
  • Razza

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Razza heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    5758 Reacties
    Allrounder

Allrounder

18 januari 2013, 13:06

@ManonCFS

Welkom op het T-Mobile Forum!

Wat roboooooooo zegt klopt inderdaad. Je zou dus de netwerk instellingen kunnen herstellen. Daarnaast zou je kunnen controleren of je de meest recente software hebt op je iPhone 4s. Dit kan je doen door te gaan naar: Instellingen > Algemeen > Info > Versie. Dit zou bij jou versie 6.0.1 moeten zijn. Ik ben benieuwd naar het resultaat. ;)
    0
  • richardto

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten richardto heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    2 Reacties

2 april 2013, 15:50

nee het licht niet aan de software maar aan de hardware dus ookal restart je het hele appaart de wifi blijft niet doen, ik had dit probleem ook maar heb ff apple gebeld en ze zeiden dat ie kosteloos word gerepareerd of een nieuwe kreeg, ze hebben vandaag iemand van upc gestuurt en die heeft het mee genomen en ik krijg het over 10 dagen weer terug.
    0
  • Razza

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Razza heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    5758 Reacties
    Allrounder

Allrounder

3 april 2013, 15:21

@richardto

Zou je misschien kunnen toelichten wat er precies is gedaan, want je geeft aan dat je met Apple hebt gesproken en dat zij aangeven dat je toestel gerepareerd of vervangen kan worden. Daarna is er iemand van UPC gestuurd naar jou en die heeft "het" meegenomen. Bedoel je hiermee het toestel of de modem van het draadloze netwerk?
    Als jouw Wi-Fi knop in de iPhone grijs is en niet aan kan ligt dit niet aan je Wi-Fi verbinding thuis. Je zou dan waarschijnlijk ook niet met andere netwerken verbinding kunnen maken. Ik wacht je bericht af Richard. ;)
    0
  • Gert1975

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Gert1975 heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    2 Reacties

5 april 2013, 19:47

Hij bedoelt waarschijnlijk UPS. :-)
    0
  • Lodan

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Lodan heeft ontvangen van andere leden.

Apple Expert
    1115 Reacties

6 april 2013, 00:20

De iPhone wordt opgehaald door UPS en naar het Apple Authorised Service Provider gestuurd, hier wordt de iPhone gecontroleerd op defecten en eventueel gerepareerd.

Ze gaan eerst proberen de iPhone naar fabrieksinstellingen te restoren, of dit het probleem oplost, werkt dit niet en heb je binnen 10 dagen (vaak binnen 6 werkdagen al) je vervangende iPhone binnen.

In principe is het dinsdag aanvragen, woensdag recoverykit binnen, donderdag verstuurd, vrijdag in servicecentrum+getest+gerepareerd/vervangen+verstuurd dan ligt het nog aan UPS of deze op zaterdag of maandag wordt bezorgd.

dus je zou 'm waarschijnlijk vandaag of maandag moeten krijgen.
    0
    Hello IT... Have you tried turning it off and on again?

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)