Beantwoord: Slechte verbinding met iPhone

• maqish

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten maqish heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    30 Reacties
    Auteur

6 oktober 2017, 14:56

- Topic starter
    Hallo,

ik heb mijn iphone 8 plus nu een week en het is me opgevallen dat het bereik van de iphone vs mijn Huawei P9 dramatisch slecht is.

Het was lang geleden dat ik ofwel een 3G of een E had gezien. Deze komen best vaak voor op mijn Iphone zelfs "geen service" komt geregeld voor op mijn telefoon.

Ik geloof niet dat het een provider probleem is maar meer een probleem van de iphone. Zijn er meer mensen die hier last van hebben ?

grt Marc
    1
    Gemarkeerd als antwoord: Josse op 12 januari 2018, 16:11
    Goedemiddag allemaal,

Het is enige tijd stil geweest vanuit ons omtrent dit onderwerp, we vonden het daarom tijd om weer een update te plaatsen.

Klanten met een iPhone 8/+ of X die melden last te hebben van dit probleem (niet kunnen bellen of dropped calls) kunnen gebruik maken van ons reparatieproces. Bij binnenkomst van het toestel bij ons technisch service centrum wordt het toestel eerst gescreend. Vervolgens worden de toestellen met deze klacht omgeruild en in het geval de klacht wordt veroorzaakt door een ander defect wordt het toestel gerepareerd.

We zien momenteel dat het aantal meldingen van klanten hierover afneemt. Uiteraard delen we nieuwe ontwikkelingen hier zodra er meer informatie beschikbaar is.

Update: We hebben inmiddels een nieuwe procedure voor het probleem. Ervaar je dezelfde problemen? Neem dan contact met ons op!
    Bekijk origineel
  • mduijm

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten mduijm heeft ontvangen van andere leden.

Debutant
    11 Reacties

11 mei 2018, 21:55

Mijn tip, ga naar CENTRO Oberhausen, Apple Store, is niet te ver rijden en kunnen je meestal zonder afspraak helpen.

Ik kreeg gelijk een nieuw toestel mee.. uurtje in de store en probleem opgelost..

Je kan veel vragen maar je toestel moet bij T-Mobile altijd ter reparatie worden aangeboden.. heel raar, want ws het enige wat gebeurt is omruiling bij Apple.. Er is namelijk niets kapot.. ook mijn toestel gaf alles groen aan bij Apple.. Toch geen enkel probleem en gaf men zo een nieuwe mee..
    0
  • anto77

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten anto77 heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties

14 mei 2018, 20:20

Goed. Sinds vandaag heeft mijn iPhone 8 Plus dezelfde problemen. Niet meer kunnen bellen, als het wel lukt 30 seconde en dan stilte. Niet bereikbaar. T-Mobile gebeld en natuurlijk kan ik hem opsturen.

Mijn vriendin heeft een paar weken geleden hetzelfde probleem gekregen met haar 8 Plus. Die is ter reparatie aangeboden, en ze gaan het toestel omruilen, alleen er zijn geen ruiltoestellen op voorraad :-|

Als ik het dus goed begrijp, kan ik mijn relatief nieuwe toestel dus nu gaan opsturen, tot 2 weken niet bellen (tenzij ik zelf een ander toestel erbij koop), en dan maar hopen dat ik ze tegen die tijd weer een "refurbished" (lees 2e hands) toestel voor me hebben?

2 toestellen en 2 abonnementen in 1 huis, en zelf mogen gaan uitzoeken hoe je dan in godsnaam moet bellen terwijl T-Mobile het probleem niet aanpakt. Netjes. Klantenservice heeft geen top prio iig.
    0
  • Oscar.k

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Oscar.k heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties

15 mei 2018, 13:28

mduijm schreef:

Mijn tip, ga naar CENTRO Oberhausen, Apple Store, is niet te ver rijden en kunnen je meestal zonder afspraak helpen.

Ik kreeg gelijk een nieuw toestel mee.. uurtje in de store en probleem opgelost..

Je kan veel vragen maar je toestel moet bij T-Mobile altijd ter reparatie worden aangeboden.. heel raar, want ws het enige wat gebeurt is omruiling bij Apple.. Er is namelijk niets kapot.. ook mijn toestel gaf alles groen aan bij Apple.. Toch geen enkel probleem en gaf men zo een nieuwe mee..

Dus klopt het dat ik alleen langs hoef te gaan bij de Apple store in Oberhausen om mijn Iphone 8 om te ruilen? En kan dat niet bij de apple store hier in Nederland? (scheelt mij namelijk reizen)
    Ik heb namelijk ook netwerkproblemen met mijn iphone 8 waarbij ik in sommige locaties niet gebeld kan worden of andersom, heel vervelend is dat.
    0
  • Wonderland74

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Wonderland74 heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    5 Reacties

15 mei 2018, 22:31

Voeg mijn reactie hier ook maar aan toe.... zelfde issue met iphone 8 en zelfde slechte service van tmobile. Adviseren eerst om bij apple aan te kloppen terwijl phone bij tmobile gekocht is. Na 2 weken tot mijn ongenoegen een refurbished phone retour ontvangen. Hiervan was scherm niet goed teruggeplaatst: nl scherpe randen. Deze dus weer onmiddelijk retour. Zit nu al 5 weken te wachten op 2e reparatie (was ws zoek geraakt). Geen compensatie... enkel opmerking: goed nieuws dat nu binnen enkele dagen phone gerepareerd retour komt... ik neem hier geen genoegen mee. Ter vergelijk autodealer ruilt ook niet auto ongevraagd om bij een terugroepactie voor een andere 2e hands waarvan je niet weet wat ermee gebeurd is.
    0
  • Mach2k

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Mach2k heeft ontvangen van andere leden.

Debutant
    1 Reacties

17 mei 2018, 10:37

Heb hetzelfde probleem met mijn iphone8 als in dit topic wordt geschetst. Ik heb niet het hele topic gelezen maar ik vermoed dat de oplossing/procedure die t-mobile aandraagt, uitsluitend geldt voor toestellen die bij t-mobile zelf zijn gekocht. Ik heb al jaren een Sim only en koop ik mijn toestellen elders (nieuw of 2e hands). Ik neem aan dat de t-mobile procedure niet van toepassing is op dergelijke toestellen? Ergo. I’m f*cked
    0
  • NrFive

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten NrFive heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    3 Reacties

17 mei 2018, 16:31

Nou... klantenservice gaat alleen maar achteruit bij T-Mobile.

Ik zat bij de eerste lichting van problemen met de nieuw iPhone in combinatie met het T-Mobile netwerk. Rustig gewacht totdat er een fatsoenlijke oplossing kwam en gelukkig die kwam er ook. Het toestel kon direct (aan de deur nog wel!) omgewisseld worden.

Zo gezegd, zo gedaan en het leek erop dat hiermee de problemen verholpen waren. Echter afgelopen weken keert het probleem weer terug. Neem je contact op met T-Mobile en wat zeggen ze nu?

"Even het toestel brengen naar een T-Mobile Shop voor het opsturen voor reparatie en dan maar hopen dat het hiermee opgelost wordt"

O en iets vervangends tussentijds? Dat is uw eigen probleem...
    1

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)