Beantwoord: Slechte netwerkverbinding met iPhone 8 Plus 64GB

  • maqish

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten maqish heeft ontvangen van andere leden.

    is een Top Poster
    8 Reacties
    Auteur

    6 oktober 2017, 14:56

    - Topic starter
    Hallo,

    ik heb mijn iphone 8 plus nu een week en het is me opgevallen dat het bereik van de iphone vs mijn Huawei P9 dramatisch slecht is.

    Het was lang geleden dat ik ofwel een 3G of een E had gezien. Deze komen best vaak voor op mijn Iphone zelfs "geen service" komt geregeld voor op mijn telefoon.

    Ik geloof niet dat het een provider probleem is maar meer een probleem van de iphone. Zijn er meer mensen die hier last van hebben ?

    grt Marc
    0
    Quote
    Gemarkeerd als antwoord: Jaimy op 9 oktober 2017, 10:21
    Hoi Picobelloooo en Maqish,

    Wat balen dat de suggesties van Hajar het probleem niet hebben verholpen! Op dit moment hebben jullie naar mijn idee alles geprobeerd wat er nu te proberen valt. Het lijkt inderdaad aan het toestel of de software te liggen, zeker omdat de simkaart in een andere telefoon prima werkt. Het enige wat je kunt doen is het blijven testen en hopen op een update.

    Jammer dat ik jullie geen beter antwoord kan geven. :( Mochten jullie nog andere vragen hebben, dan zijn jullie natuurlijk altijd welkom op het forum!
    Bekijk origineel
  • maqish

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten maqish heeft ontvangen van andere leden.

    is een Top Poster
    8 Reacties
    Auteur

    12 oktober 2017, 19:50

    Ik blijf het overigens een vrij trieste situatie vinden. Thuis bellen werkt nagenoeg niet verbinding valt vrij snel weg. Bellen moet ik via whatsapp omdat het netwerk ronduit ruk is.

    Ik zal eens kijken of een andere Sim helpt.
    0
    Quote
  • Jaimy

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jaimy heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    419 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    13 oktober 2017, 12:20

    Daar ben ik ook benieuwd naar. Mocht het niet helpen, dan zou je het toestel ook nog na kunnen laten kijken. Het lijkt namelijk echt in de iPhone zelf te zitten, aangezien het in een andere telefoon wel goed werkte.

    Ik hoor wel hoe het gaat. We denken natuurlijk graag verder met je mee!
    0
    Quote
  • DaniekV

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten DaniekV heeft ontvangen van andere leden.

    heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties

    13 oktober 2017, 13:53

    Ik heb helaas hetzelfde probleem. In mijn eigen woonplaats niet bereikbaar, zelfs als de Iphone 8 plus 3G aangeeft kan ik er niets mee! Ook kan ik niet bellen of gebeld worden. In mijn oude Iphone 6 plus springt hij gelijk op 4G en werkt alles prima!
    0
    Quote
  • AbelM

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten AbelM heeft ontvangen van andere leden.

    is een nieuwe Poster
    3 Reacties

    13 oktober 2017, 15:57

    Heb ook slecht tot geen bereik met Iphone 8. @Jaimy enige terugkoppeling van TMobile is dus probeer een andere toestel of wacht op een update?
    0
    Quote
  • Picobelloooo

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Picobelloooo heeft ontvangen van andere leden.

    is een Top Poster
    9 Reacties

    14 oktober 2017, 11:53

    Beste mensen,

    @maqish ik heb het netwerk van tmobile opgezocht de specs en in amerika hebben ze precies het zelfde probleem.

    Waarom werkt mijn broer zijn vodafone abbo uitstekend in mijn toestel??

    Resetten is niet nodig een update uitvoeren ook niet want dat heeft weinig zin al geprobeerd.

    Volgens apple diagnose gesteld zowel bij de genius bar als online en die hebben helemaal geen problemen kunnen ondervinden en vinden het dus onnodig om het toestel om te ruilen.

    Tmobile ik zou maar op passen want ik zie dagelijks mensen het probleem ervaren en er komen via dit topic steeds meer berichten van problemen bij en iedereen ervaart het zelfde probleem of het aan het nieuwe netwerk ligt dat jullie op dit moment aan het testen zijn weet ik niet mischien dat dat ook een rol speelt.

    Het leukste reactie van tmobile is( wat balen zeg).
    Ik wens jullie veel sterkte toe op dit moment ben ik een abbo aan het afsluiten bij vodafone:)
    0
    Quote
  • Hajar

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    8184 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Sony Expert

    Sony Expert

    16 oktober 2017, 11:47

    Hi allemaal,

    Ik vind het natuurlijk vervelend dat jullie dit probleem ervaren, maar het lijkt er toch echt op dat het een Apple issue is. Ervaren jullie precies hetzelfde als jullie je simkaart in een ander toestel gebruiken? Als je simkaart wel in een ander toestel functioneert dan kan het namelijk niet aan het T-Mobile netwerk liggen.

    Ik hoop dat de volgende update wel voor een oplossing zal zorgen.
    0
    Quote
    .
  • Picobelloooo

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Picobelloooo heeft ontvangen van andere leden.

    is een Top Poster
    9 Reacties

    16 oktober 2017, 11:59

    Beste @hajar

    Ik heb op dit moment mijn probleem opgelost ik heb een sim only abbo van vodafone aangeschaft en ik kan je vertellen dat het echt 100% niet aan de iphone ligt. Ik heb uitstekende verbinding als ik bel switcht hij niet van 3G naar 4G of anders om ik zie geen bereik niet meer verschijnen en ik kan zelfs met het 4G netwerk bellen. Dus het ligt echt niet aan het toestel zovaak reset netwerk instellingen reset 3 nieuwe simkaarten geprobeerd het is echt het netwerk dit moeten jullie netwerkspecialisten even uitzoeken.

    Groetjes yassine
    0
    Quote
  • maqish

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten maqish heeft ontvangen van andere leden.

    is een Top Poster
    8 Reacties
    Auteur

    17 oktober 2017, 11:55

    Hajar schreef:

    Hi allemaal,

    Ik vind het natuurlijk vervelend dat jullie dit probleem ervaren, maar het lijkt er toch echt op dat het een Apple issue is.



    Het is de combinatie van jullie netwerk met de Iphone 8 (plus). In dat opzicht ben ik het met Yassine eens dat jullie (niet jij, jij kan er niet veel aan doen) je er gemakkelijk vanaf maken door te zeggen dat het aan de telefoon ligt en niet onderzoeken of het de combinatie zou kunnen zijn. Jullie verkopen de telefoon en nogmaals het is geen goedkope telefoon dus dan verwacht je ook iets.
    0
    Quote
  • Picobelloooo

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Picobelloooo heeft ontvangen van andere leden.

    is een Top Poster
    9 Reacties

    18 oktober 2017, 03:33

    Beste @maqish

    Gewoon een netwerk bug met de tijd word dat wel gefixt eigenlijk heb ik wel vertrouwen in t-mobile alleen het duurt zo lang voordat er actie word ondernomen.

    Ps heb je al geprobeerd 4G uit te schakelen want naar mijn indee hebbik tot nu toe op 3G geen problemen gehad alleen dat alles zo traag is??

    Believe in god en god wil help tmobile with there bug.

    Groet yassine
    0
    Quote
  • Jaimy

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jaimy heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    419 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    18 oktober 2017, 14:16

    Hi all,

    Het blijft een vreemde situatie en daarom heb ik aan de bel getrokken bij onze technische specialisten. Hopelijk kunnen zij achterhalen waar dit probleem precies vandaan komt!

    Zodra ik meer weet, laat ik jullie dat in dit topic weten. :)
    1
    Quote
  • maqish

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten maqish heeft ontvangen van andere leden.

    is een Top Poster
    8 Reacties
    Auteur

    19 oktober 2017, 11:27

    @jaimy,

    bedankt voor het doorgeven aan de specialisten. Hopelijk komt er ook iets uit.
    0
    Quote
  • XpertiseWonen

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten XpertiseWonen heeft ontvangen van andere leden.

    heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties

    20 oktober 2017, 13:06

    Erg vervelend? Ook net de IPhone 8 plus gekocht en elk uitgaand of binnenkomend gesprek valt weg!! Heb net 4g uitgezet en hoop dat dat werkt want gebruik de telefoon zakelijk en kan nu niet met fatsoen bellen. En natuurlijk moet er snel een oplossing komen. Ik begrijp dat T-mobile wijst naar IPhone en andersom, pak het op AUB
    0
    Quote

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)