Beantwoord: Simkaart van Samsung S5 past niet in iPhone 7

  • grijzevader1

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten grijzevader1 heeft ontvangen van andere leden.

    heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

    17 februari 2017, 12:31

    - Topic starter
    Ik heb een kaartje uit de Samsung 5 die paar niet in de iPhone 7 hoe nu
    0
    Quote
    Gemarkeerd als antwoord: Kaassausje op 17 februari 2017, 13:19
    Hoi grijzevader1, welkom op het klantenforum.

    Ik heb je vraag verplaatst naar een eigen topic, het is namelijk, zoals @dRichardK min of meer al aangaf, niet de bedoeling om in te breken in iemands topic met een heel andere vraag. Zou je daar in de toekomst rekening mee willen houden? Alvast bedankt.

    Op welke manier heb je een nieuw toestel aangeschaft? Direct bij T-Mobile (online of via een fysieke winkel)? Dan had je mogelijk een vervangende simkaart erbij moeten krijgen. Wanneer je ergens anders een toestel koopt of bestelt is dat niet altijd het geval, dan zal je via My T-Mobile een vervangende simkaart moeten bestellen. De nieuwe simkaart ligt dan binnen drie werkdagen op de mat.
    Bekijk origineel
  • dRichardK

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten dRichardK heeft ontvangen van andere leden.

    is een King Poster
    89 Reacties

    17 februari 2017, 12:44

    grijzevader1 schreef:

    Ik heb een kaartje uit de Samsung 5 die paar niet in de iPhone 7 hoe nu



    Volgens mij hoort deze vraag niet hier
    0
    Quote
    dRichardK Just a New T-Mobile Customer, Galaxy S7 Edge
  • Kaassausje

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Kaassausje heeft ontvangen van andere leden.

    Klantexpert
    5433 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Sony Expert

    Sony Expert

    Antwoord

    17 februari 2017, 13:19

    Hoi grijzevader1, welkom op het klantenforum.

    Ik heb je vraag verplaatst naar een eigen topic, het is namelijk, zoals @dRichardK min of meer al aangaf, niet de bedoeling om in te breken in iemands topic met een heel andere vraag. Zou je daar in de toekomst rekening mee willen houden? Alvast bedankt.

    Op welke manier heb je een nieuw toestel aangeschaft? Direct bij T-Mobile (online of via een fysieke winkel)? Dan had je mogelijk een vervangende simkaart erbij moeten krijgen. Wanneer je ergens anders een toestel koopt of bestelt is dat niet altijd het geval, dan zal je via My T-Mobile een vervangende simkaart moeten bestellen. De nieuwe simkaart ligt dan binnen drie werkdagen op de mat.
    0
    Quote
    Een "dank je wel" kost 2 seconden. - Ik ben een medeklant, geen medewerkster!

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)