Vraag: Server identiteit

• Beijer

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Beijer heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    4 Reacties
    Auteur

27 augustus 2014, 11:19

- Topic starter
    Mijn iphone 4s geeft aan dat deze bij het verbinding maken met een wifi netwerk de server identiteit niet kan controleren. Wat kan hiervan de oorzaak zijn?
    0
  • Dave670
    is een legendarische Super User
    10263 Reacties

27 augustus 2014, 11:42

Hoi Beijer,

Weet je zeker dat deze melding verschijnt als je met WiFi verbind?
    Heb je bijvoorbeeld e-mailaccounts ingesteld staan op je iPhone 4s?
    0
  • Beijer

is een nieuwe Poster
    4 Reacties
    Auteur

29 augustus 2014, 12:06

Het volgende gebeurt er:

Ik wil internet op via wifi;
    Selecteer een draadloos netwerk;
    Klik deze aan;
    De volgende melding verschijnt: serveridentiteit niet gecontroleerd wifi kan de identiteit van de server 1.1.1.1 niet controleren.

Vervolgens druk ik op ok en de eerste vraag verschijnt weer.
    0
  • Dave670
    is een legendarische Super User
    10263 Reacties

29 augustus 2014, 12:23

Hoi Beijer,

Zou je de netwerk instellingen eens willen herstellen?
    Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen

Stel je WiFi daarna opnieuw in, werkt het dan wel?
    0
  • Beijer

is een nieuwe Poster
    4 Reacties
    Auteur

29 augustus 2014, 12:34

Hoi Dave,

Ik heb het geprobeerd maar het probleem is helaas niet opgelost.
    0
  • Chantal

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Chantal heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    5832 Reacties
    Allrounder

Allrounder

30 augustus 2014, 11:34

Hoi Beijer,

Is dit dan zodra je al een WiFi netwerk gekozen hebt er verbinding wordt gemaakt dat je dan die melding krijgt of eerder al? Anders wil ik je vragen om het via een ander WiFi punt te proberen.

Laat het even weten zodat we aan de hand daarvan verder kunnen kijken.
    0
  • Beijer

is een nieuwe Poster
    4 Reacties
    Auteur

2 september 2014, 11:54

Op het moment dat ik het wifi-netwerk kies krijg ik de melding. Normaal gesproken ga je dan door naar een pagina waar je het wachtwoord moet invullen. Zover kom ik niet,
    0
  • HARRYSCARRY

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten HARRYSCARRY heeft ontvangen van andere leden.

is een King Poster
    144 Reacties

2 september 2014, 13:44

@beijer.. Kan het zijn dag jij bij jou WiFi instellingen een vast IP adres hebt ingegeven. Indien ja, deze verwijderen instelling op DHCP zetten en zelf laten zoeken. Hiermee is mogelijk is probleem opgelost.
    0
  • Beijer

is een nieuwe Poster
    4 Reacties
    Auteur

10 september 2014, 14:07

Op netwerken zonder wachtwoord kom ik wel op. Wanneer er een wachtwoord wordt gevraagd dan wordt ik niet naar de juiste pagina geloodst.
    0
  • Ruben

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Ruben heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    3707 Reacties
    Allrounder

Allrounder

15 september 2014, 21:17

Hoi Beijer,

Heb je al een keer geprobeerd om je iPhone helemaal te herstellen via iTunes?
    0
  • sannef

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten sannef heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties

18 mei 2017, 15:41

Beste Beijer,

Ik heb hetzelfde probleem, maar dan altijd: hij wil geen mails versturen (wel mail ontvangen) en dan zegt 'ie: serveridentiteit niet gecontroleerd: de identiteit van xxxx.nl kan niet worden gecontroleerd door mail. Hoe heb jij het opgelost, Beijer? Ik heb wel al het herstellen gedaan, maar krijg nog steeds de melding. BVD voor de hulp.
    0
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    11244 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

19 mei 2017, 09:25

Hoi Sanne,

Had je alle stappen die hierboven staan al geprobeerd? Het is namelijk wel een oud topic, dus ik ga er vanuit dat Beijer dit uiteindelijk wel heeft opgelost op één of andere manier. Om welk toestel gaat het en welke iOS staat erop?

Heb je dit probleem sinds een bepaalde handeling, zoals een update of kwam het uit het niets? Ik zie dat je gister ook mijn collega hebt gesproken en hij heeft je ook nog een link naar de toestelhulp gestuurd. Had je hier nog iets mee gedaan en ben je hier verder mee gekomen? Gaat het alleen om het versturen van de e-mails? Kun je anders jouw e-mailprovider eens opnieuw instellen?

Zou je de stappen uit dit topic anders eens kunnen controleren en uitvoeren? Dit zijn wat grotere stappen, maar dan hebben we in ieder geval alles alvast uitgevoerd! :)

Ik ben erg benieuwd naar jouw reactie en hopelijk kunnen we dit snel oplossen!
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)