Beantwoord: Probleem met iPhone X

  • beppie55

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten beppie55 heeft ontvangen van andere leden.

    Doet lekker mee
    1 Reacties
    Auteur

    23 november 2017, 14:38

    - Topic starter
    Ben slecht verstaanbaar zeggen mensen die mij bellen, gebruik geen hoesje en volume staat voluit...waar kan dat aanliggen?
    Heb de iphone X nog maar pas....
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Hajar op 26 november 2017, 14:42
    Hi Beppie,

    Wat balen dat je met je nieuwe toestel dit ervaart. Ik zie dat er inmiddels een case is aangemaakt voor jouw probleem. Onze technische afdeling gaat dit verder oppakken. Ik hoop dat het snel wordt opgelost voor jou!
    Bekijk origineel
  • Hajar

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    8780 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Sony Expert

    Sony Expert

    Antwoord

    26 november 2017, 14:42

    Hi Beppie,

    Wat balen dat je met je nieuwe toestel dit ervaart. Ik zie dat er inmiddels een case is aangemaakt voor jouw probleem. Onze technische afdeling gaat dit verder oppakken. Ik hoop dat het snel wordt opgelost voor jou!
    0
    .
  • venga42

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten venga42 heeft ontvangen van andere leden.

    heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties

    12 januari 2018, 21:59

    Ik heb precies het zelfde met de iPhone x hoop gauw op een oplossing
    0
  • David

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    11685 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Sony Expert

    Sony Expert

    14 januari 2018, 16:28

    Hoi Venga42,

    Als je de reguliere stappen al hebt genomen om te kijken of het probleem niet in het netwerk of de simkaart zit, kun je jouw iPhone ter reparatie bij ons aanbieden. Jouw probleem wordt dan onderzocht en opgelost! Sowieso wordt er voor de problemen met de nieuwe iPhones hard gewerkt om de oorzaak te achterhalen, maar in de tussentijd kun je op deze manier jouw probleem bij ons kenbaar maken.

    Aangezien we ook al een algemeen topic over dit probleem hebben, gaat dit topic op slot.
    0