Vraag: iPhone 8 plus motion sensor (met name calorieën verbruik)

• Marcellov

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Marcellov heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties
    Auteur

12 oktober 2017, 19:19

- Topic starter
    Goedenavond,

Sinds 2 weken trotste bezitter van de iPhone 8 plus, maar de laatste dagen is mij iets opgevallen.
    Geen enkele app (delen staat aan in de gezondheidsapp), laat het aantal stappen zien die ik gelopen heb , of het aantal calorieën die ik heb 'verbruikt'.
    In de gezondheidsapp kan ik bijvoorbeeld wel het aantal stappen zien die ik gelopen heb, maar niet het aantal calorieën.
    Ik heb alle instellingen doorgelopen, zowel als in iOS en desbetreffende app (fitbit en under armour) maar ik kan niet vinden waar het aan ligt. Is de motionsensor kapot, of zijn de apps gewoon nog niet 'compatible' ?

In de under armour app probeer ik overigens 'turn on step sensor' aan te zetten, maar keer op keer krijg ik de melding dat de de app niet kan connecten.

Ligt het aan iOS, de app of moet ik mijn iPhone RMA-en ? :(

Thanks !
    0
  • HereIsTom

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten HereIsTom heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    209 Reacties

12 oktober 2017, 21:10

Ook gekeken bij de Instellingen > Privacy > Beweging en conditie of het daar aan staat?
    0
  • Marcellov

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Marcellov heeft ontvangen van andere leden.

2 Reacties
    Auteur

12 oktober 2017, 21:35

Bedankt voor je reactie, helaas ook daar al gekeken en meerdere keren aan en uit gezet. Maar geen verandering
    0
  • HereIsTom

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten HereIsTom heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    209 Reacties

12 oktober 2017, 22:01

Heb je al een reset geprobeerd? Je bent dan niks kwijt.

Druk kort op de volume omhoog-knop.
    Druk daarna snel kort op de volume omlaag-knop.
    Hou daarna de zijknop enkele seconden ingedrukt, totdat je het Apple-logo in beeld ziet.
    0
  • Marcellov

2 Reacties
    Auteur

12 oktober 2017, 22:12

Ook zojuist gedaan maar geen verbetering, andere apps, Nokia healthmate bijv. Tracked wel de stappen, maar nog steeds geen calorieënteller bijvoorbeeld in de Health app van ios
    0
  • HereIsTom

Doet lekker mee
    209 Reacties

12 oktober 2017, 22:22

Sorry, dan weet ik het ook even niet meer. Anders morgen even langs een belwinkel lopen om te vragen.
    0
  • Seccie

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Seccie heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    101 Reacties
    Allrounder

Allrounder

13 oktober 2017, 07:50

Ik ga er even vanuit dat je eerder ook een iPhone in je bezit had.
    Heb je een export gemaakt van je (oude) data en deze vervolgens geïmporteerd naar je nieuwe iPhone 8 Plus? Probeer deze stappen eens:

1) https://www.imore.com/how-save-and-back-your-health-data-apple-watch
    2) https://www.imore.com/how-sync-your-health-data-ios-11-and-how-it-works
    0
  • Rosan

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Rosan heeft ontvangen van andere leden.

Klantexpert
    5203 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

13 oktober 2017, 08:51

Klinkt meer als iets in de software dan hardware.
    Heb je al contact opgenomen met apple zelf?
    https://support.apple.com/nl-nl/iphone
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)