Vraag: iPhone 8 Plus en dropped calls naar ongeveer 15 min bellen

• Moi

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Moi heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    4 Reacties
    Auteur

14 april 2018, 23:19

- Topic starter
    Sinds vandaag wordt na een aantal minuten bellen de verbinding vrrbeken

Sinds vandaag wordt naar een aantal minuten bellen de verbinding verbroken. Dit is mij nu al in een gesprek vijf keer achter elkaar overkomen. Ik heb het toestel aan en uitgezet maar het probleem blijft bestaan. Iemand ook ervaringen hiermee?
    0
  • Jaimy

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jaimy heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    1887 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

16 april 2018, 10:20

Hoi Moi,

Top dat je dit meteen bij ons aangeeft, ik ga natuurlijk met jou meekijken zodat dit snel kan worden opgelost!

Je geeft aan dat dit op zaterdag ineens het geval was. Heb je er daarna ook nog last van gehad? Gebeurt dit op één specifieke locatie of op meerdere locaties? Komt het voor als je met verschillende telefoonnummers belt of met één specifiek nummer? Kun je me ook vertellen of het bij bellen of gebeld worden gebeurd, of bij allebei? Zou je ook eens kunnen testen hoe het met een andere simkaart in het toestel gaat, en hoe je simkaart werkt in een ander toestel? Met zo'n kruistest kunnen we goed vaststellen waar het probleem inzit.

Ik weet dat het een heleboel vragen zijn, maar daardoor kan ik het probleem wat beter gaan begrijpen en je zo op de beste manier verder helpen! Ik ben benieuwd naar je bevindingen, laat het me maar weten en dan sta ik voor je klaar!
    0
  • Moi

Doet lekker mee
    4 Reacties
    Auteur

16 april 2018, 13:39

Ik heb alleen zaterdagavond last gehad dat na 15 min. de verbinding verbroken werd. Ik was gewoon thuis en heb zelfs m’n WiFi uitgeschakeld en ben verder gegaan op m’n data maar het probleem bleef. Ik belde naar een specifiek nummer. Daarna is het niet meer voorgekomen. Ik heb geen andere simkaart voor handen om dit uit te testen.
    Bedankt in ieder geval voor je snelle reactie en het meedenken daarin! Top!
    0
  • Jaimy

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jaimy heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    1887 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

17 april 2018, 09:50

Ah kijk! Dat is fijn, maar inderdaad wel een beetje een vreemd voorval! Hopelijk was dit een tijdelijke storing. Hou het maar even in de gaten en als het nog eens voorkomt kun je mijn vragen er nog eens bijpakken om wat dingen te controleren. Dan kan ik je in dat geval aan de hand van die bevindingen verder helpen!

Ondertussen ga ik van het positieve uit en denk ik dat de telefoon eventjes zijn bui niet had! Weet in elk geval dat je hier altijd terecht kunt als je problemen ervaart of meer vragen hebt! Fijne dag voor nu. :D
    0
  • Moi

Doet lekker mee
    4 Reacties
    Auteur

17 april 2018, 21:05

Thanks Jaimy! Als het weer mocht gebeuren dan meld ik het weer hier.
    1

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)