Beantwoord: Iphone 6 start steeds opnieuw op

  • xKelseyy

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten xKelseyy heeft ontvangen van andere leden.

    heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties
    Auteur

    6 augustus 2015, 00:12

    - Topic starter
    Sinds kort heb ik het probleem dat mijn gouden Iphone 6, steeds uit zichzelf opnieuw opstart. Dit gebeurt zo'n 4 keer per dag en is erg vervelend. Ik heb al meerdere malen hem gereset naar de fabrieksinstellingen maar het blijft gebeuren. Wat kan ik hier aan doen, of met wat voor oplossing kunnen jullie komen?

    Groetjes.
    0
    Quote
    Gemarkeerd als antwoord: leroy98ecker op 6 augustus 2015, 09:00
    Goedemorgen @xKelseyy

    Welkom op de T-Mobile Community! :)

    Gebeurt dit bij een bepaalde handeling?
    Dit overkwam mij ook eens op mijn iPhone 6 Plus.

    Heb je al geprobeerd om je iPhone in DFU mode te herstellen?
    Dat doe je als volgt.
    1. Zet je iPhone uit.
    2. Start iTunes op en verbindt je iPhone met de PC.
    3. Houd de aan/uit knop + home knop ingedrukt totdat je het Apple logo ziet.
    4. Je komt nu in DFU mode. In iTunes zal een scherm komen dat je iPhone kunt herstellen.
    Hierbij wordt een compleet nieuwe software ingeladen en het oude verwijderd.

    Laat het maar weten of het gelukt is! :)

    Groetjes,
    Leroy
    Bekijk origineel
  • leroy98ecker

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten leroy98ecker heeft ontvangen van andere leden.

    Klantexpert
    3409 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Antwoord

    6 augustus 2015, 09:00

    Goedemorgen @xKelseyy

    Welkom op de T-Mobile Community! :)

    Gebeurt dit bij een bepaalde handeling?
    Dit overkwam mij ook eens op mijn iPhone 6 Plus.

    Heb je al geprobeerd om je iPhone in DFU mode te herstellen?
    Dat doe je als volgt.
    1. Zet je iPhone uit.
    2. Start iTunes op en verbindt je iPhone met de PC.
    3. Houd de aan/uit knop + home knop ingedrukt totdat je het Apple logo ziet.
    4. Je komt nu in DFU mode. In iTunes zal een scherm komen dat je iPhone kunt herstellen.
    Hierbij wordt een compleet nieuwe software ingeladen en het oude verwijderd.

    Laat het maar weten of het gelukt is! :)

    Groetjes,
    Leroy
    1
    Quote
    *Ik ben een klant van T-Mobile en geen medewerker.* Heb ik of iemand anders je vraag beantwoord, druk dan op het hartje als dank daarvoor.
  • xKelseyy

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten xKelseyy heeft ontvangen van andere leden.

    heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties
    Auteur

    6 augustus 2015, 11:57

    Hallo @leroy98ecker ,

    Bedankt voor je reactie! Ik heb dat net gedaan dus ik ga vandaag even afwachten of hij het nog steeds doet!

    Bedankt

    groetjes,

    Kelsey
    0
    Quote
  • Issam

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Issam heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    11952 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Apple Expert

    Apple Expert

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Sony Expert

    Sony Expert

    8 augustus 2015, 14:47

    Hi Kelsey,

    Goed dat je hier direct mee aan de slag bent gegaan. Niemand zit er natuurlijk op te wachten dat zijn telefoon telkens uitvalt.

    Hoe zijn je bevindingen tot nu toe? Heb je er nog last van? Ik hoop een positief berichtje van je te ontvangen Kelsey. ;)
    0
    Quote
  • xKelseyy

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten xKelseyy heeft ontvangen van andere leden.

    heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties
    Auteur

    9 augustus 2015, 14:07

    Hallo Issam,

    Ik heb er momenteel geen last meer van gelukkig! Maar ik was voor de zekerheid langs iCentre gegaan, hier vertelde zij me dat ze niks konden doen omdat er al een barstje in mijn scherm zit; en ik dus niet kan bewijzen dat ik dit probleem al voordat de barst erin zat had. Helaas..

    Groetjes
    0
    Quote
  • David

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    11366 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Sony Expert

    Sony Expert

    11 augustus 2015, 11:25

    Hey Kelsey,

    Gelukkig heb je er nu geen last meer van, hopelijk blijft dit zo! :)

    Het is wel vervelend dat er door dat barstje niet kan worden nagegaan waar het probleem door is ontstaan..

    Duimen maar dat het probleem wegblijft!
    0
    Quote
  • Harajuku

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Harajuku heeft ontvangen van andere leden.

    heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties

    2 december 2017, 12:05

    Dag Leroy,

    Jouw oplossing heeft mij gelukkig goed geholpen bij het ontstaan van hetzelfde probleem. Ben heel dankbaar!

    Gr. Harajuku
    2
    Quote
  • leroy98ecker

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten leroy98ecker heeft ontvangen van andere leden.

    Klantexpert
    3409 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    3 december 2017, 14:50

    Harajuku schreef:

    Dag Leroy,

    Jouw oplossing heeft mij gelukkig goed geholpen bij het ontstaan van hetzelfde probleem. Ben heel dankbaar!

    Gr. Harajuku



    Fijn om te horen dat de oplossing mocht baten! :D
    0
    Quote
    *Ik ben een klant van T-Mobile en geen medewerker.* Heb ik of iemand anders je vraag beantwoord, druk dan op het hartje als dank daarvoor.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)