Beantwoord: [FAQ/Veelgestelde vragen] iPhone X, iPhone 8 & iPhone 8 Plus

  • David

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    11244 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Sony Expert

    Sony Expert

    Auteur

    12 september 2017, 21:09

    - Topic starter
    Hoi Apple-fanaten!

    Welkom in het FAQ-topic over de iPhone X, iPhone 8, iPhone 8 Plus! Veel van jullie staan te trappelen om de nieuwe iPhone in handen te hebben. In dit topic vind je de antwoorden op de veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Stel hem dan in dit topic!

    Let op!
    Ben je op zoek naar de actuele levertijden van jouw iPhone X? Ga dan naar ons levertijdentopic. Hier vind je de meest actuele levertijden van jouw toestel!

    Wanneer wordt mijn iPhone X geleverd?
    We beginnen met leveren van de iPhone X vanaf 3 november. De meest actuele levertijden kun je vinden in ons levertijdentopic. Hier vind je de datum waarop jouw nieuwe iPhone geleverd wordt.

    Als jouw toestel op voorraad is, wordt er contact opgenomen om een afspraak te maken. Haal je jouw iPhone in de T-Shop op, dan ontvang je bericht wanneer jouw toestel in de winkel is beland.

    Je vindt op deze pagina de link naar de levertijden van jouw toestel. Je kunt altijd de actuele informatie in het topic vinden van jouw specifieke variant iPhone. Zo blijf je altijd op de hoogte!

    Hoe snel ontvang ik het toestel als ik een bestelling plaats?
    Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via http://www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel voor als na je bestelling. Wil je het toestel in de T-Shop ophalen? Dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden.

    We delen de actuele levertijden met jullie via ons forum. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien.

    Kan ik mijn huidige iPhone inwisselen voor een, iPhone X, iPhone 8 of iPhone 8 Plus?
    Met Toestel Inruil kun je jouw oude iPhone (of ander toestel) inruilen in de T-Mobile Shop of opsturen via een DHL Servicepunt. De inruilwaarde kun je daarna besteden aan een nieuw toestel.

    Je kunt echter niet bij een lopend contract een oudere iPhone inruilen voor één van de nieuwe iPhones.

    Worden de andere iPhones nu ook goedkoper?
    De prijzen van iPhone 6S, iPhone 7 en iPhone 7 Plus zijn goedkoper per 14 september. Bekijk de shop voor alle iPhone aanbiedingen.

    Ik mag nog niet verlengen. Kan ik de iPhone X of iPhone 8 (Plus) met een vervroegde verlenging bestellen?
    Ja, het is mogelijk om een vervroegde verlenging aan te vragen. We noemen dit ook wel een early renewal. Meer informatie hierover vind je op deze pagina. Houd er rekening mee dat de vervroegde verlenging pas ingaat ná je huidige contract. Het toestel ontvang je wel zodra deze op voorraad is.

    Heb je vragen naar aanleiding van het vernieuwen of afsluiten van een abonnement. Neem dan een kijkje in dit FAQ-topic.

    Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe iPhone eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld?
    We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt.

    Ik heb een iPhone besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen!
    Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na bestellen ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling. Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.

    Wanneer krijg ik een e-mail van AMP om een bezorgafspraak te maken?
    Je krijgt een e-mail vanuit AMP zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw iPhone 8 (Plus). Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.

    Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu?
    Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan via iDeal, creditcard of betalen bij ontvangst. Moet je betalen, maar maak je geen keuze voor de betaalwijze? Dan zetten we deze na 12 uur automatisch op 'betalen bij ontvangst'. Je kunt het bedrag dan pinnen bij de koerier. Als je na 12 uur een keuze wilt maken voor de betaalwijze, krijg je de melding 'Ongeldig betalingsverzoek'. Je kunt dan betalen aan de deur als jouw toestel wordt geleverd.

    Ik heb een iPhone besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat?
    Geen paniek: de startdatum sluit straks netjes aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw iPhone X of 8 (Plus) in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast zodat jouw verlenging ingaat aan het eind van jouw huidige abonnement.

    Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen?
    Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen.
    Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt en jouw T-Mobile Extra punten komen te vervallen.

    Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren.
    Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel.
    Heb je vragen naar aanleiding van het vernieuwen of afsluiten van een abonnement. Neem dan een kijkje in dit FAQ-topic.

    Hoe kan ik mijn iPhone bestellen?
    Je kunt jouw iPhone heel eenvoudig bestellen!
    ► Verlenging: Ga snel naar My T-Mobile, zodat je direct kunt verlengen!
    ► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe iPhone te bestellen!

    Hoeveel gaat een abonnement met één van deze iPhones kosten?

    ► iPhone X: Check hier alle informatie!
    ► iPhone 8 en iPhone 8 Plus: Check hier alle informatie!

    Wat zijn de specificaties van de iPhone X, iPhone 8, iPhone 8 Plus?
    Lees alles over de nieuwe iPhones op onze website:
    iPhone X
    iPhone 8 en iPhone 8 Plus

    Gaan jullie ook de Apple Watch Series 3 aanbieden?
    T-Mobile zal bij de introductie van Apple Watch Series 3 starten met de WiFi variant.

    De Apple Watch met E-Sim zullen wij vooralsnog niet opnemen in het portfolio. Medio 2018 zal deze beslissing heroverwogen worden.

    We laten het natuurlijk nog weten wanneer de precieze datum is waarop we de Apple Watch aan gaan bieden!


    Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat het hier in het topic weten!
    1
    Quote
    Gemarkeerd als antwoord: David op 13 september 2017, 09:05
    We delen in dit topic alle informatie over de iPhone 8, iPhone 8 Plus en iPhone X! Hier vind je ook de meestgestelde vragen en kun je ook al jouw vragen over de nieuwe iPhones stellen! :)
    Bekijk origineel
  • HereIsTom

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten HereIsTom heeft ontvangen van andere leden.

    Doet lekker mee
    264 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    12 september 2017, 21:32

    Alleen als je niet goed bij je hoofd bent ga je zo idioot veel betalen voor een mobiele telefoon.
    Ik vind iPhone best goed, maar nu gaan ze toch echt veel te ver met die prijzen! :@
    1
    Quote
  • Snotaapje

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Snotaapje heeft ontvangen van andere leden.

    is een legendarische Super User
    197 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    12 september 2017, 22:03

    Ik wist niet dat Apple begonnen is met de iPhone S-serie.

    Staat namelijk onder het kopje: ''Wat zijn de specificaties van de iPhone 8, iPhone 8 Plus en iPhone X?''

    Maar oké welke idioot bedenkt om zo'n prijs te vragen voor een telefoon. Neem ik liever een Samsung dan dit.

    En de iPhone 8 is gewoon de 7 maar dan iets anders. Behuizing is hetzelfde gebleven alleen met glas nu wat de Jetblack ook had.

    Voor mij geen reden om de nieuwe iPhones te kopen.
    0
    Quote
  • Josse

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Josse heeft ontvangen van andere leden.

    Moderator
    9 Reacties

    12 september 2017, 22:09

    Super scherp dat je dit opmerkt! David heeft het inmiddels aangepast! :)

    Snotaapje schreef:

    Ik wist niet dat Apple begonnen is met de iPhone S-serie.

    Staat namelijk onder het kopje: ''Wat zijn de specificaties van de iPhone 8, iPhone 8 Plus en iPhone X?''

    1
    Quote
    Gestart bij T-Mobile in maart 2017 en wil er niet meer weg!
  • liesjedoetmee

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten liesjedoetmee heeft ontvangen van andere leden.

    heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties

    12 september 2017, 22:20

    Gaan jullie ook de Apple Watch third generation leveren?
    0
    Quote
  • Rosan

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Rosan heeft ontvangen van andere leden.

    Klantexpert
    5349 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Apple Expert

    Apple Expert

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    12 september 2017, 22:22

    liesjedoetmee schreef:

    Gaan jullie ook de Apple Watch third generation leveren?


    Ik vermoed van niet althans nog niet maar mocht het model waar een simkaart inzit in Nederland gaan werken zou het kunnen zijn dat dat gebeurt.
    0
    Quote
  • celebi96

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten celebi96 heeft ontvangen van andere leden.

    heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties

    13 september 2017, 00:02

    Kunnen jullie alvast een richtprijs geven? Hoeveel zou een iphone X met onbeperkt bellen en internet kosten per maand?
    0
    Quote
  • Rosan

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Rosan heeft ontvangen van andere leden.

    Klantexpert
    5349 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Apple Expert

    Apple Expert

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    13 september 2017, 08:26

    Nee een richtprijs zullen ze niet geven maar je zou het bedrag wat het toestel kost kunnen verdelen over 24 maanden en dan het abonnement wat je wil erbij optellen.
    Dat zou dan in de buurt kunnen komen van wat de prijzen gaan zijn vermoed ik zomaar.
    Misschien maar ook dat is koffiedik kijken hebben ze een aanbod met wat meer korting op t abonnement.
    0
    Quote
  • David

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

    T-Mobile Moderator
    11244 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    Apple Expert

    Apple Expert

    Sony Expert

    Sony Expert

    Antwoord

    13 september 2017, 09:05

    We delen in dit topic alle informatie over de iPhone 8, iPhone 8 Plus en iPhone X! Hier vind je ook de meestgestelde vragen en kun je ook al jouw vragen over de nieuwe iPhones stellen! :)
    0
    Quote
  • Renate van Leuken

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Renate van Leuken heeft ontvangen van andere leden.

    heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties

    13 september 2017, 09:19

    Rosan schreef:

    liesjedoetmee schreef:

    Gaan jullie ook de Apple Watch third generation leveren?


    Ik vermoed van niet althans nog niet maar mocht het model waar een simkaart inzit in Nederland gaan werken zou het kunnen zijn dat dat gebeurt.



    Aha, antwoord op mijn vraag. Ik ga in het najaar naar de USA, maar het heeft dus (nog) geen zin om de Watch series 3 + cellular aan te schaffen?
    0
    Quote
  • Rosan

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Rosan heeft ontvangen van andere leden.

    Klantexpert
    5349 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Apple Expert

    Apple Expert

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    13 september 2017, 09:35

    Renate van Leuken schreef:



    Aha, antwoord op mijn vraag. Ik ga in het najaar naar de USA, maar het heeft dus (nog) geen zin om de Watch series 3 + cellular aan te schaffen?


    Op dit moment niet maar hou het goed in de gaten al is er nergens nog over gecommuniceerd dat het ook naar andere Landen komt.
    0
    Quote
  • Renate van Leuken

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Renate van Leuken heeft ontvangen van andere leden.

    heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties

    13 september 2017, 09:37

    @Rosan

    Jawel hoor: wat Europa betreft: in Frankrijk, Engeland en Duitsland zijn er al wel providers die "cellular service" bieden
    0
    Quote
  • Rosan

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Rosan heeft ontvangen van andere leden.

    Klantexpert
    5349 Reacties
    Allrounder

    Allrounder

    Apple Expert

    Apple Expert

    Netwerk Expert

    Netwerk Expert

    Samsung Expert

    Samsung Expert

    13 september 2017, 09:41

    @Renate ik doel meer op hetgeen wat er gisteren is aangekondigd de landen die daar bij staan zijn bekend en over de andere Landen nog niet.
    Sommige zullen het ook al aanbieden maar Apple heeft t nog niet naar die Landen gehaald.
    Daarom zeg ik hou het in de gaten want het zou zomaar snel kunnen gaan.
    2
    Quote

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)