Beantwoord: [FAQ/Veelgestelde vragen] iPhone 8, iPhone 8 Plus & iPhone X

• David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    10983 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Auteur

12 september 2017, 21:09

- Topic starter
    Hoi Apple-fanaten!

Welkom in het FAQ-topic over de iPhone 8, iPhone 8 Plus en natuurlijk de iPhone X! Veel van jullie staan te trappelen om de nieuwe iPhone eindelijk vast te houden. In dit topic vind je alvast de antwoorden op veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Stel hem dan in dit topic!

Vanaf vrijdag 15 september zijn de iPhone 8 en iPhone 8 Plus te bestellen! De iPhone X is vanaf vrijdag 27 oktober te bestellen.

Let op!
    Ben je op zoek naar de actuele levertijden van jouw iPhone 8 of iPhone 8 Plus? Ga dan naar ons levertijdentopic. Hier vind je de meest actuele levertijden van jouw toestel!

Wat zijn de specificaties van de iPhone 8, iPhone 8 Plus en iPhone X?
    Lees alles over de nieuwe iPhones op onze website:
    iPhone 8 en iPhone 8 Plus
    iPhone X

Je kunt je daar ook gelijk inschrijven voor de nieuwsbrief! Zo blijf je continu op de hoogte van de laatste updates! :)

Vanaf wanneer zijn de iPhone 8, iPhone 8 Plus en iPhone X bij T-Mobile te bestellen? Hoeveel gaat een abonnement met één van deze iPhones kosten?

► iPhone 8 en iPhone 8 Plus: te bestellen vanaf vrijdag 15 september, vanaf 9:01
    ► iPhone X: te bestellen vanaf vrijdag 27 oktober, tijdstip nog niet bekend

Op dit moment hebben we nog geen prijzen van de abonnementen en iPhones. Vrijdag wordt dit bekendgemaakt voor de iPhone 8 en 8 Plus! Voor de iPhone X is het nog even afwachten tot 27 oktober.

Kijk ook op de websites van de iPhone 8 en 8 Plus en die van de iPhone X voor de laatste informatie. Hier kun je je ook inschrijven voor de nieuwsbrief! Daarnaast houden we je natuurlijk ook via dit topic op de hoogte!

Hoe kan ik mijn iPhone bestellen?
    Je kunt jouw iPhone heel eenvoudig bestellen!
    ► Verlenging: Ga snel naar My T-Mobile, zodat je direct kunt verlengen!
    ► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe iPhone te bestellen!

Gaan jullie ook de Apple Watch Series 3 aanbieden?
    T-Mobile zal bij de introductie van Apple Watch Series 3 starten met de WiFi variant.

De Apple Watch met E-Sim zullen wij vooralsnog niet opnemen in het portfolio. Medio 2018 zal deze beslissing heroverwogen worden.

We laten het natuurlijk nog weten wanneer de precieze datum is waarop we de Apple Watch aan gaan bieden!

Wanneer wordt mijn iPhone 8 (Plus) of iPhone X geleverd?
    We beginnen met leveren vanaf 22 september. De meest actuele levertijden kun je vinden in ons levertijdentopic. Hier vind je de datum waarop jouw nieuwe iPhone geleverd wordt.

Als jouw toestel op voorraad is, wordt er contact opgenomen om een afspraak te maken. Haal je jouw iPhone in de T-Shop op, dan ontvang je bericht wanneer jouw toestel in de winkel is beland.

Je vindt op deze pagina de link naar de levertijden van jouw toestel. Je kunt altijd de actuele informatie in het topic vinden van jouw specifieke variant iPhone. Zo blijf je altijd op de hoogte!

Hoe snel ontvang ik het toestel als ik een bestelling plaats?
    Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel voor als na je bestelling. Wil je het toestel in de T-Shop ophalen? Dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden.

We delen de actuele levertijden met jullie via ons forum. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien.

Kan ik mijn huidige iPhone inwisselen voor een iPhone 8, iPhone 8 Plus of iPhone X?
    Met Toestel Inruil kun je jouw oude iPhone (of ander toestel) inruilen in de T-Mobile Shop of opsturen via een DHL Servicepunt. De inruilwaarde kun je daarna besteden aan een nieuw toestel.

Je kunt echter niet bij een lopend contract een oudere iPhone inruilen voor één van de nieuwe iPhones.

Worden de andere iPhones nu ook goedkoper?
    De prijzen van iPhone 6S, iPhone 7 en iPhone 7S zijn goedkoper per 14 september. Bekijk de shop voor alle iPhone aanbiedingen.

Ik mag nog niet verlengen. Kan ik de iPhone 8 (Plus) of iPhone X met een vervroegde verlenging bestellen?
    Ja, het is mogelijk om een vervroegde verlenging aan te vragen. We noemen dit ook wel een early renewal. Meer informatie hierover vind je op deze pagina. Houd er rekening mee dat de vervroegde verlenging pas ingaat ná je huidige contract. Het toestel ontvang je wel zodra deze op voorraad is.

Heb je vragen naar aanleiding van het vernieuwen of afsluiten van een abonnement. Neem dan een kijkje in dit FAQ-topic.

Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe iPhone eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld?
    We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt.

Ik heb een iPhone besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen!
    Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na bestellen ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling. Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.

Wanneer krijg ik een e-mail van AMP om een bezorgafspraak te maken?
    Je krijgt een e-mail vanuit AMP zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw iPhone 8 (Plus). Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken.

Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu?
    Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan via iDeal, creditcard of betalen bij ontvangst. Moet je betalen, maar maak je geen keuze voor de betaalwijze? Dan zetten we deze na 12 uur automatisch op 'betalen bij ontvangst'. Je kunt het bedrag dan pinnen bij de koerier. Als je na 12 uur een keuze wilt maken voor de betaalwijze, krijg je de melding 'Ongeldig betalingsverzoek'. Je kunt dan betalen aan de deur als jouw toestel wordt geleverd.

Ik heb een iPhone besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat?
    Geen paniek: de startdatum sluit straks netjes aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw iPhone 8 (Plus) in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast zodat jouw verlenging ingaat aan het eind van jouw huidige abonnement.

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen?
    Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen.
    Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt en jouw T-Mobile Extra punten komen te vervallen.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren.
    Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel.

Heb je vragen naar aanleiding van het vernieuwen of afsluiten van een abonnement. Neem dan een kijkje in dit FAQ-topic.

Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat het hier in het topic weten!
    1
    Gemarkeerd als antwoord: David op 13 september 2017, 09:05
    We delen in dit topic alle informatie over de iPhone 8, iPhone 8 Plus en iPhone X! Hier vind je ook de meestgestelde vragen en kun je ook al jouw vragen over de nieuwe iPhones stellen! :)
    Bekijk origineel
  • TuxKey

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten TuxKey heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    3 Reacties

13 september 2017, 17:36

CrisTien schreef:

Volgens mij kan T-mobile weinig aan de toestelprijzen veranderen.

Ik ben al dik 10jr klant bij Tmobile en mijn ervaring is toch anders.
    (al klant toen ze nog overal Ben waren).

Vergeet niet we leven in een Kapitalistisch wereld. Dus JIJ en IK zij de gek bepalen wat iets mag kosten. Als we massaal zeggen x is te veel dan schoppen en stribbelen bedrijven iets tegen.
    Maar at the end of the day..bepaald de markt wat iets mag kosten.

Voorheen was het trouwens wel zo dat je via een provider goedkoper uit was dan zelf bij Apple het toestel te kopen. Ik weet waar ik het over heb want dit was het geval voor mij met alle andere iphones die ik tot nu toe in bezit heb gehad nu i6 en minimaal tot i4....
    0
  • CrisTien

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten CrisTien heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    503 Reacties
    Allrounder

Allrounder

13 september 2017, 17:50

Ik heb echt geen idee, ben ook al jaren bij BEN en Tmobile maar koop mij iPhones altijd zelf.
    Nu ben ik dus wel benieuwd naar de prijzen van T-mobile 👍🏻
    0
    Ik ben ook maar een klant! Met een beetje vriendelijkheid kom je veel verder.
  • Clay lynch

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Clay lynch heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties

13 september 2017, 22:07

HereIsTom schreef:

Alleen als je niet goed bij je hoofd bent ga je zo idioot veel betalen voor een mobiele telefoon.
    Ik vind iPhone best goed, maar nu gaan ze toch echt veel te ver met die prijzen! :@

Het is duur.maarhet merk Apple staat voor kwaliteit. En daar gaan we voor X Here we come!
    0
  • JannekeTeering

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten JannekeTeering heeft ontvangen van andere leden.

1 Reacties

14 september 2017, 10:40

De openingstijden van de T-mobile shops worden niet aangepast voor de pre order morgen?
    0
  • Rencer

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Rencer heeft ontvangen van andere leden.

1 Reacties

14 september 2017, 13:01

Is de iPhone 8 of X ook toe te voegen aan een sim-only abonnement? Waarbij er een maandelijks bedrag betaalt moet worden over de resterende maanden van het abonnement?
    0
  • CrisTien

Doet lekker mee
    503 Reacties
    Allrounder

Allrounder

14 september 2017, 13:03

Gaat er ook iemand voor de 8/8+?
    Ik zag de prijzen bij de MM al in de shop staan.
    Weet Tmobile al wat de prijzen worden?
    Groetjes van miss ongeduld🤣
    0
  • JORDYVDBRINK
    49 Reacties

14 september 2017, 13:21

CrisTien schreef:

Gaat er ook iemand voor de 8/8+?
    Ik zag de prijzen bij de MM al in de shop staan.
    Weet Tmobile al wat de prijzen worden?
    Groetjes van miss ongeduld🤣

Morgen worden de prijzen bekend gemaakt van de iPhone 8 en 8 Plus. Of de X hier ook bij zit weet ik niet. Zal wel niet, hoop het wel. :?
    0
  • DANIELMV

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten DANIELMV heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    4 Reacties

14 september 2017, 13:23

Ik ga voor de 8+ ja.

1. Voor de prijs van de X en weinig extra toevoeging behalve dat scherm.
    2. Ik een fysieke thuisknop vind horen bij iPhone.
    3. Niet lang wil wachten tot oktober eind haha
    0
  • CrisTien

Doet lekker mee
    503 Reacties
    Allrounder

Allrounder

14 september 2017, 14:03

DANIELMV schreef:

Ik ga voor de 8+ ja.

1. Voor de prijs van de X en weinig extra toevoeging behalve dat scherm.
    2. Ik een fysieke thuisknop vind horen bij iPhone.
    3. Niet lang wil wachten tot oktober eind haha

De thuisknop is ook voor mij de rede om voor de 8+ te gaan.
    Ik heb inmiddels de Goldenmaster update IOS11 en ik moet zeggen dat het prima bevalt.
    Was even zoeken en wennen (vooral toetsenbord op iPad)
    alleen mis ik de telefoon er nog bij.🤣
    0
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    7889 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Modbreak

14 september 2017, 14:55

Hi alllemaal,

Leuk om jullie discussie te volgen. Ik zie dat de meningen verdeeld zijn. Dit toestel is natuurlijk bedoeld voor alle liefhebbers en niemand is verplicht om hem te kopen. Ik zie dat er wat vragen zijn over de prijzen. Op dit moment hebben we nog geen prijzen van de abonnementen en iPhones. Morgen wordt dit bekendgemaakt!

Klanten met een Sim Only abonnement kunnen gebruik maken van toestelflexibiliteit. Zo kun je alsnog genieten van een nieuw toestel. Op deze pagina lees je er meer over!

Ik zag ook een vraag voorbij komen over de openingstijden van de T-Shops. De openingstijden van de T-mobile shops worden niet aangepast. Als je er snel bij wilt zijn dan kun je de iPhone online bestellen of bellen met de verkoopafdeling. Wie gaat de iPhone 8 (Plus) morgen al bestellen? :8
    1
    .
  • DANIELMV

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten DANIELMV heeft ontvangen van andere leden.

is een nieuwe Poster
    4 Reacties

14 september 2017, 15:12

Ik ga hem morgen bestellen mits de prijzen meevallen.

Ik wil ook mijn oude telefoon Galaxy s7 edge inruilen ervoor.
    Kan dit ook online of echt in een winkel?
    0
  • MHCAat

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten MHCAat heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    43 Reacties

14 september 2017, 15:18

Hajar schreef:

Hi alllemaal,

Leuk om jullie discussie te volgen. Ik zie dat de meningen verdeeld zijn. Dit toestel is natuurlijk bedoeld voor alle liefhebbers en niemand is verplicht om hem te kopen.

Dat een toestel bedoeld is voor liefhebbers maakt niet dat je er een onrealistisch hoge prijs voor kan vragen. Vroegah, voor de iphone4 was apple nog een innovator, nu allang niet meer. Toen waren hoge prijzen gerechtvaardigd, omdat het allemaal state-of-the-art was.

Als je als argument kwaliteit roept, snap je de wereld nog niet... Prijs van het maken van een iphone 7 is 200-300 dollar. Zal voor de ihpone 8/x niet bizar veel hoger zijn.

TuxKey schreef:

En “MHCAat” gooit er nog en schepje bovenop met €1200...
    Heftig zeg.
    Ik las gisteren toch echt $999 dwz dat er ongeveer $100 bij komt voor de max geheugen
    dan kom ik op $1100. En dan doen we de btw conversie en ruilen we de $ teken in voor de €.

Tja €1100 is heftig voor een toestel maar gezien ik ook mijn 10jr jubileum met mijn vrouw vier en ik mijn huidige i6 64gb te klein vind . Wacht ik op een goede deal van Tmobile.

https://www.apple.com/nl/shop/buy-iphone/iphone-x/5,8-inch-display-256gb-spacegrijs#00,11,21
    1329, dat is zo'n beetje een kwart van mijn bruto salaris. Toch een bak geld. Niet relaxed.

David schreef:

Hi all,

Een goede discussie is nooit weg, maar laten we het wel op het onderwerp houden. Als je het toestel niet wil of neemt, omdat de kosten te hoog zijn, dan kun je de ander natuurlijk ook in z'n waarde laten als hij/zij het toestel wél koopt!

De prijzen die t-mobile zou kunnen hanteren lijken mij redelijk on-topic. Anderen in hun waarde laten, laten we sowieso. Maar als een van jouw collega's zegt dat we de toestelprijs moeten delen door 24 + abonnementskosten... Dan lijkt het alsof er niets met de prijs gedaan kan worden, wat mij er weer toe zou kunnen brengen om weg te gaan bij t-mobile als concurrenten dat wel doen.

Vandaar dat het meer dan relevant is. Zo'n commentaar is natuurlijk gewoon denigrerend naar je klant.
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)