Vraag: [Nieuws] T-Mobile introduceert Alles Onder 1 Dak

• David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    11999 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Auteur

23 januari 2018, 10:03

- Topic starter
    T-Mobile zet opnieuw baanbrekende stap met Unlimited Voordeel voor huishoudens

Vanaf 29 januari wordt premium onbeperkt mobiel internet nog toegankelijker voor Nederlandse huishoudens met het voordeelprogramma 'Alles onder 1 dak’ van T-Mobile. Hiermee krijgen klanten die bij T-Mobile twee of meer abonnementen voor onbeperkt mobiel internet afsluiten, een maandelijks voordeel dat kan oplopen tot € 12,50 per abonnement per maand, via 'Unlimited Voordeel'. Hierdoor heb je al een Unlimited-abonnement op het snelste mobiele netwerk voor € 22,50 per abonnement, per maand.

Met Unlimited Voordeel geeft T-Mobile Nederlandse huishoudens weer een keuze. Met Unlimited Voordeel richt T-Mobile zich op huishoudens die zorgeloos onbeperkt mobiel internet willen afnemen, in één keer klaar willen zijn en zelf willen bepalen bij wie zij hun vaste diensten afnemen, zonder daarbij de mogelijkheid op voordeel te verliezen. Hiermee zet T-Mobile opnieuw een flinke stap voorwaarts! :D

Wil je graag op de hoogte worden gehouden wanneer Unlimited Voordeel beschikbaar is? Meld je dan snel aan via onze website, dan ontvang je een SMS wanneer dit beschikbaar is! :)

Wat houdt T-Mobile Unlimited onder 1 dak in?
    Vanaf 29 januari 2018 hebben wij nieuwe abonnementen. Daarbij introduceren wij het voordeelprogramma T-Mobile Unlimited onder 1 dak. Iedereen met een T-Mobile abonnement kan zich hiervoor aanmelden.
    Als je meerdere Unlimited abonnementen onder jouw dak hebt, dan tellen die mee voor extra voordeel. Je kunt daardoor onwijs scherpe kortingen krijgen op ieder van jullie abonnementen!

Met een abonnement afgesloten of verlengd vanaf 29 januari 2018 krijg je Mobiel Voordeel óf Unlimited Voordeel. Via My T-Mobile meld je je abonnementen (maximaal 6 personen) gemakkelijk aan voor T-Mobile Unlimited onder 1 dak. Je krijgt nu vanzelf de juiste korting: Mobiel Voordeel of Unlimited Voordeel. Het is daarbij natuurlijk fijn om een overzicht te hebben van alle mobiele abonnementen op jouw adres.

Wat is Mobiel Voordeel?
    Mobiel Voordeel is de instapkorting binnen T-Mobile Unlimited onder 1 dak. Met T-Mobile Unlimited onder 1 dak combineer je verschillende abonnementen op een adres. Je ziet deze abonnementen dan samen in een overzicht.

Voor de abonnementen afgesloten vanaf 29 januari 2018 geldt het volgende: Zijn er in T-Mobile Unlimited onder 1 dak nog andere abonnementen (dus niet meerdere Unlimited abonnementen) op jouw adres aangemeld? Dan krijg je € 2,50 korting per maand op je abonnement.

Wat is Unlimited Voordeel?
    Unlimited Voordeel is een kortingsvorm binnen het voordeelprogramma T-Mobile Unlimited onder 1 dak. Je krijgt extra hoge kortingen door het combineren van nieuwe Unlimited abonnementen. Meld je een tweede (nieuw) Unlimited abonnement aan? Dan krijgen de Unlimited abonnementen binnen T-Mobile Unlimited onder 1 dak vanzelf Unlimited Voordeel. Deze abonnementen krijgen dan geen Mobiel Voordeel. De korting van Unlimited Voordeel kan oplopen tot wel € 12,50 vanaf 4 abonnementen!

Bij welke abonnementen krijg je Unlimited Voordeel of Mobiel Voordeel?
    Unlimited Voordeel krijg je bij:
    Abonnementen afgesloten vanaf 29 januari 2018 kunnen Unlimited Voordeel krijgen. Ze moeten aangemeld worden op één adres en kunnen van maximaal 2 rekeningnummers worden afgeschreven.

Dit zijn de Unlimited abonnementen:
    - T-Mobile Go Unlimited EU
    - T-Mobile Go Unlimited EU + USA
    - T-Mobile Go Tablet Unlimited EU
    - Unlimited 4G voor Thuis

Mobiel Voordeel krijg je bij:
    Met de volgende abonnementen afgesloten vanaf 29 januari 2018 kun je Mobiel Voordeel krijgen. Ook Go Unlimited en Unlimited 4G voor Thuis kun je dus onderling combineren bij de aanmelding voor Mobiel Voordeel:
    - T-Mobile Go Basic, Next, Up, Unlimited EU en Unlimited USA
    - T-Mobile Go Tablet Basic, Next, Up en Unlimited EU
    - Basis Sim
    - Unlimited 4G voor Thuis

Wanneer ontvang ik de maximale korting van €12,50 per abonnement?
    Heb je een abonnement afgesloten, verlengd of een tussentijdse overstap gemaakt naar de Unlimited bundel vanaf 29 januari 2018? En, is er een combinatie van minimaal 4 abonnementen aangemeld voor T-Mobile Unlimited onder 1 dak? Dan profiteer je automatisch van de maximale korting van €12,50 per abonnement. Deze maximale korting geldt ook voor een 5e en 6e aansluiting: ideaal als extra sim voor je tablet of als extra nummer.

Kan ik tegelijk een T-Mobile Samen voordeel en T-Mobile Unlimited onder 1 dak voordeel krijgen?
    Nee. Het is niet mogelijk om tegelijkertijd een T-Mobile Samen voordeel én T-Mobile Unlimited onder 1 dak voordeel te ontvangen.
    Ben je al lid van een T-Mobile Samen groep en sluit je vanaf 29 januari 2018 een abonnement af? Dan kun je nog zes maanden lid blijven van een T-Mobile Samen groep. Hiermee blijven de voordelen voor je groepsleden deze zes maanden hetzelfde. Voor jou zelf vervalt het T-Mobile Samen voordeel en profiteer je vanaf dat moment van het T-Mobile Unlimited onder 1 dak voordeel.
    Was je beheerder van de T-Mobile Samen groep? Dan wordt er na deze periode automatisch een nieuwe beheerder benoemd. Je kunt wél tegelijkertijd lid zijn van een T-Mobile Samen groep en een T-Mobile Unlimited onder 1 dak overzicht. Je hebt met T-Mobile Unlimited onder 1 dak een mooi overzicht van alle mobiele abonnementen op jouw adres.

Ik heb een nieuw abonnement, waarom zou ik nog lid blijven van mijn T-Mobile Samen groep?
    Jouw nieuwe abonnement blijft voor zes maanden gewoon meetellen in de T-Mobile Samen groep. Zo blijven de andere groepsleden hun voordeel ontvangen, ook al ontvang jij geen voordeel meer. De andere leden van de groep met een ouder abonnement wel. Je kunt nog steeds gratis onbeperkt onderling bellen. Zes maanden na het afsluiten van je nieuwe abonnement kan je geen lid meer zijn van de groep. Na deze periode wordt er automatisch een nieuwe beheerder benoemd, zodat jouw groep niet ineens uit elkaar valt.

Ik zit nu in een T-Mobile Samen groep. Wat verandert er voor mij?
    Verandert de samenstelling van je T-Mobile Samen groep niet, dan verandert er niets aan je T-Mobile Samen voordeel. Sluit je een nieuw abonnement af, verleng je je abonnement of stap je over naar een ander abonnement vanaf 29 januari 2018? Dan kun je nog zes maanden lid blijven van de T-Mobile Samen groep. Het is niet meer mogelijk een voordeel te ontvangen vanuit een T-Mobile Samen groep. Je kunt nog wel gratis onderling bellen. De andere groepsleden met een ouder abonnement behouden wel hun voordeel. Ook zij kunnen nog gratis onderling bellen. Zes maanden na het afsluiten van je nieuwe abonnement kan je geen lid meer zijn van de T-Mobile Samen groep. Daardoor kan er voordeel voor de andere groepsleden vervallen.

Ik kan mijn abonnement nog niet verlengen. Kan ik ook gebruik maken van de voordelen van het Unlimited Voordeel?
    Natuurlijk hebben we ook aan jou gedacht! Je kunt vanaf 29 januari kosteloos overstappen naar het nieuwe Unlimited abonnement, gemakkelijk via My T-Mobile of de Klantenservice.

Hoe voeg ik iemand toe aan mijn T-Mobile Unlimited onder 1 dak overzicht?
    Iemand uitnodigen voor de voordelen van T-Mobile Unlimited onder 1 dak? Zo gemakkelijk is het:
    1. Log in op My T-Mobile en ga in het menu naar T-Mobile Unlimited onder 1 dak.
    2. Nodig andere T-Mobile klanten die op jouw adres wonen uit. Ze ontvangen een bericht om de uitnodiging te accepteren.
    3. In je overzicht zie je de status van de uitnodigingen.
    4. Accepteer jouw huisgenoten en je ziet gelijk welk voordeel je ontvangt.

Waarom is er een beperking van 2 bankrekeningnummers voor T-Mobile Unlimited Voordeel?
    Unlimited Voordeel geeft hoge kortingen. Dit voordeel is voor één samenwonende groep klanten bedoeld. Daarom hebben we een limiet ingesteld voor het aantal rekeningnummers dat gebruikt mag worden. Dit is om misbruik te voorkomen. Deze voorwaarde geldt niet voor Mobiel Voordeel.

Waarom moeten we op 1 adres wonen om gebruik te maken van Unlimited Voordeel of Mobiel Voordeel?
    Steeds meer families en huishoudens kiezen voor één aanbieder voor al hun mobiele- en vaste aansluitingen. Met T-Mobile Unlimited onder 1 dak maken we dit veel aantrekkelijker voor jou en je huishouden!

Er zijn ook klanten die niet samenwonen op één adres. Wat kunnen jullie deze klanten bieden?
    We hebben een aantal opties. Klanten kunnen hun mobiele abonnement combineren met een T-Mobile Thuis abonnement. Op die manier krijgen ze extra voordeel.
    Daarnaast introduceren we Unlimited 4G voor Thuis. De klant kan hiermee samen met het mobiele abonnement extra voordeel krijgen. Als laatste kunnen ook Go Tablet abonnementen toegevoegd worden aan T-Mobile Unlimited onder 1 dak.

Hoe kan ik zien wie er op mijn adres ook Mobiel Voordeel of Unlimited Voordeel kan krijgen?
    Mensen uitnodigen voor de voordelen van T-Mobile Unlimited onder 1 dak? De aanmeldingen op jouw adres beheren? Zo gemakkelijk is het:
    1. Log in op My T-Mobile en ga in het menu naar T-Mobile Unlimited onder 1 dak.
    2. Hier vind je een overzicht van alle mensen aangemeld voor T-Mobile Unlimited onder 1 dak op jouw adres. In dit overzicht staat ook wie de aanmelding heeft bevestigd. En bijvoorbeeld welke T-Mobile Unlimited onder 1 dak korting deze mensen krijgen. Ook zie je welke abonnementen het zijn, met het gekoppelde bankrekeningnummer en de naam.

Kan ik met mijn zakelijke Go abonnement ook gebruik maken van de T-Mobile Unlimited onder 1 dak voordelen?
    Zakelijke en particuliere Go abonnementen op hetzelfde adres kunnen de voordelen van T-Mobile Unlimited onder 1 dak krijgen. Andere zakelijke abonnementen op hetzelfde adres kunnen worden toegevoegd. Zij ontvangen geen voordelen, maar ze kunnen er wel voor zorgen dat de andere mobiele abonnementen Mobiel Voordeel krijgen.

Ik kan maandelijks mijn abonnement bijstellen. Wat gebeurt er dan met mijn T-Mobile Unlimited onder 1 dak korting?
    De korting van Unlimited Voordeel geldt niet als je Go Basic (1 GB), Next (5 GB) of Up (10 GB) neemt. Stel je bij van Basic naar Unlimited? En zijn op jouw adres ook andere Unlimited gebruikers aangemeld? Dan profiteren jullie automatisch van Unlimited Voordeel.

Hoe weet T-Mobile of wij op een adres wonen?
    T-Mobile checkt op welk adres jij jouw abonnement afsluit. Als jij jezelf aanmeldt voor T-Mobile Unlimited onder 1 dak, geef je daarmee toestemming dat je alle abonnementen van dat adres wilt combineren. Zorg er daarom voor dat je adres klopt voor al je abonnementen.

Daarnaast worden de facturen van de groep ook van maximaal 2 rekeningnummers afgeschreven. Dit is om zeker te zijn dat het om aansluitingen van één huishouden gaat.

Wat verandert er aan mijn huidige abonnement (Go, Stel Samen Stel bij of ouder)?
    Niets, dit blijft gewoon het abonnement zoals je dat gewend bent.

Wat gebeurt er als iemand uit mijn T-Mobile Unlimited onder 1 dak vertrekt?
    Je krijgt een melding wanneer er een wijziging is in jouw T-Mobile Unlimited onder 1 dak. Daarbij wordt ook automatisch de korting aangepast die vanaf dat moment van toepassing is.

Kan ik een PrePaid nummer aanmelden voor T-Mobile Unlimited onder 1 dak?
    Het is niet mogelijk om een PrePaid nummer toe te voegen aan T-Mobile Unlimited onder 1 dak.

Is T-Mobile Unlimited onder 1 dak ook te combineren met Ben?
    T-Mobile Unlimited onder 1 dak is niet te combineren met Ben.

Mocht je hier nog meer vragen over hebben, dan horen we dat natuurlijk graag in dit topic van je! :)
    0
  • CrisTien

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten CrisTien heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    1115 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

23 januari 2018, 12:03

Klopt toch niets van ik kom er niet voor in aanmerking dus verlies straks zo ie zo €2,50 korting. Dus stap straks zeker weten over. Omdat ik niet met 4 mensen woon krijg ik dus straf 😲😡

En mensen die nu 5gig hebben omdat ze niet meer nodig hebben of niet meer kunnen betalen
    een gezin van 4 is dan hoe dan ook VEEL DUURDER uit.

Mijn zoon heeft 1 unlimited
    1 x10 gig
    En 2 x 5 gig.
    Ze hebben nu allemaal €5,- korting.
    Twee van die abonnementen zouden dan veel duurder uitkomen (dat van de kids) en dat kunnen die jongens niet betalen. Dus ze zijn straks hoe dan ook €2,50 duurder uit en stappen dus zeker weten over.
    En dan mijn andere zoon waarvan zijn abonnement door fout van jullie pas 29-01 wordt overgezet.(hoewel ik nu twijfel of jullie dat niet expres hebben gedaan)
    Zal ook weer gaan omdat hij die €5,- kwijt raakt.
    Iedereen die geen unlimitid wil is de klos
    2
    Ik ben ook maar een klant! Met een beetje vriendelijkheid kom je veel verder ❤️
  • Serviceweb
    1326 Reacties

23 januari 2018, 12:04

Hi Mark,
    Zo zitten wij dus ook te denken. Op dit moment hebben wij een contract met 6GB aan abonnement en eigenlijk is dat nooit op. Uiteraard zijn we wel heel enthusiast over het nieuwe abonnement, want het is altijd fijn dat je je geen zorgen hoeft te maken over je bundel, maar het is wel duurder. Nu kunnen wij nog een jaar met ons abonnement dus het is nu wel even goed denken wat we gaan doen.

6GB bijna nooit (eigenlijk nooit) op en 17,50 euro per maand (was toen speciale actie). Dus 17,50 x 2 = 35,- euro per maand (incl. de Samen korting). Zouden we nu overstappen naar Unlimited dan betalen we 35,- euro per maand, en krijgen dan 6,50 korting volgens de nieuwe regel: 28,50 euro per maand. En dit dan 2x is 57,- euro. Als ik het zo zie dan krijg ik toch de kriebels en blijf ik nog maar even bij het oude abonnement.

Kan natuurlijk wel overtappen naar Go 5GB en dan krijgen we 2,50 euro korting en dan is het abonnement 19,50 euro. Heb je nog geen Unlimited en 1GB minder aan data. Moet er toch nog even goed over nadenken :)

Maar goed... Voor mensen die wel veel data hebben is het misschien een hele super geweldige aanbieding. Want zeg nu zelf, het is toch wel super dat T-Mobile het aan durft in deze tijd. En mijn hart blijft zeker wel magenta ;P
    0
    Ben ook maar gewoon een klant en zeer tevreden over T-Mobile.
  • timentom5

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten timentom5 heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    6 Reacties

23 januari 2018, 12:26

@David

Ok. Ik begrijp dus dat ik zonder problemen nog een samen groep kan maken op 02-03-2018.
    Mensen die nog het oude abonnement hebben, kan ik zonder problemen dan toevoegen en met zijn allen alsnog die 5 euro korting p.p pakken?
    0
  • ShadowLea

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten ShadowLea heeft ontvangen van andere leden.

Samsung Expert
    6077 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

23 januari 2018, 12:28

Super dat ze het aandurven de prijzen grof duurder te maken terwijl het nieuws vanochtend bestond uit 'Jonge Single vrouwen zijn financieel niet zelfstandig door laag inkomen' en 'Kloof tussen arm en rijk groeit'? Ja, inderdaad erg moedig.

En walgelijk.

Ik heb Unlimited omdat dat met Samen op 30 euro uit kwam, en ik dat internet nodig heb.
    Ik heb een inkomen van 500 euro per maand. 5 euro is voor mij HEEL veel geld!
    Nu heb ik totaal geen bereik meer sinds de storm, en ze zien geen oorzaak.
    Mijn pa moet verlengen.
    Onze groep vervalt dus

Joh, ik was nog niet depressief genoeg zeg.

Kan merken dat er een nieuwe directeur zit. Unlimited abonnementen die in geen enkele korting of actie meetellen, voordelen die verdwenen, FOC updates die branding op je toestel zetten met een reset zelfs bij SIMonly, de eenzijdige wijziging betreffende onbeperkt onternet na de bundel, en nu deze messteek.
    1
    Stupid questions most certainly do exist.... I'm a customer, not an employee.
  • CrisTien

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten CrisTien heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    1115 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

23 januari 2018, 12:35

Inderdaad een messteek. Te schandalig van woorden.
    0
    Ik ben ook maar een klant! Met een beetje vriendelijkheid kom je veel verder ❤️
  • Leolas

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Leolas heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    12 Reacties

23 januari 2018, 13:38

Voel me er ook niet fijn bij en juist meer een kant op geduwd, aangezien ik ALLEEN woon.

Ik heb nu unlimited met 5 euro korting. Die 5 euro korting komt te vervallen (abonnement loopt in maart af), maar wil graag naar een iets lager plan toe, dan kom je bij 10gb terecht en dit is te weinig.

Nu heeft Vodafone ism Ziggo 20gb internet met een extra tv pakket na keuze en 5 euro korting voor 26 euro per maand. Voel me ineens veel meer hier heen gestuurd aangezien ik straks 2.50 euro meer moet betalen of genoegen moet nemen met 10gb (waar ik niet genoeg aan heb).

Jammer, vanavond maar eens bellen met de klantenservice. Wellicht tele 2 unlimited nemen voor 25 euro per maand..
    0
  • ShadowLea

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten ShadowLea heeft ontvangen van andere leden.

Samsung Expert
    6077 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

23 januari 2018, 13:52

@Leolas Hou er rekening mee dat T-Mobile bezig is met de overname van Tele 2. Dan kom je op dezelfde plek terug.

Die overname heeft hier een grote hand in vermoed ik, geld moet ergens vandaan komen (wij), en ze worden overmoeddig. "Who cares about de huidige klanten als er toch duizenden bij gaan komen?" enzo.
    0
    Stupid questions most certainly do exist.... I'm a customer, not an employee.
  • Leolas

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Leolas heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    12 Reacties

23 januari 2018, 14:33

ShadowLea schreef:

@Leolas Hou er rekening mee dat T-Mobile bezig is met de overname van Tele 2. Dan kom je op dezelfde plek terug.

Die overname heeft hier een grote hand in vermoed ik, geld moet ergens vandaan komen (wij), en ze worden overmoeddig. "Who cares about de huidige klanten als er toch duizenden bij gaan komen?" enzo.

Dat weet ik, maar dan kom ik voor die 26 euro per maand nog even vooruit. Kan over x aantal maanden wel wat minder data gebruiken en dan neem ik wel Ziggo + Vodafone. Voordeel van Tele 2 is dat het maandelijks opzegbaar is, dus kan het wel even nemen voor een x aantal maanden.
    0
  • Mpiotrek

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Mpiotrek heeft ontvangen van andere leden.

is Prince of Content
    53 Reacties

23 januari 2018, 16:42

David schreef:

@Mpiotrek

You can subscribe yourself to our notification! You'll receive a text message when Unlimited Voordeel is available. You can subscribe on this website.

I have already subscribed but I am wondering what will be the difference between "old" unlimited and "new" unlimited? Prices? Limits in Roaming?

I already asked if calling NL to EU will be still there (at it was confirmed that it will stay) so this is nice.
    1
  • Iwan_HTC

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Iwan_HTC heeft ontvangen van andere leden.

HTC Expert
    1550 Reacties
    Allrounder

Allrounder

HTC Expert

HTC Expert

23 januari 2018, 16:56

ShadowLea schreef:

Als het ACM haar werk goed doet, wordt deze overname afgeketst of tenminste versoberd (verkoop netwerk en/of frequenties). Ik vind het prima dat T-Mobile groeit, maar zonder Tele2 zaten we nu nog met bundels van 10GB voor 50 euro, die prijsvechter raak je hierdoor kwijt.
    Daarnaast voel ik mij enigsinds 'gediscrimineerd' ik gebruik enkel onbeperkt in de zomer, in de winter ben ik veel thuis en ik woon ook nog eens alleen. Moet ik soms voor mijn kat ook een 'onbeperkt' abonnement aanschaffen?
    Daarnaast is mijn familie ook niet zo blij met deze actie. Daar ze meer moeten gaan betalen over 1,5 jaar (of wanneer hun abonnement afgelopen is). Samen kan toch prima naast dit verhaal blijven bestaan? Dan is iedereen tevreden.
    0
    There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think. *Ik ben een klant van T-Mobile en geen medewerker.* Heb ik of iemand anders je vraag beantwoord, druk dan op het hartje als dank daarvoor.
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    11999 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Auteur

23 januari 2018, 17:23

Hey allemaal,

Als ik de laatste reacties zo lees, dan gaat het vooral om het veranderen van de kortingen en hoe dit verder uit gaat pakken. Zoals aangegeven krijg je het hoogste voordeel vanaf 4 Unlimited abonnementen. Bij andere of minder abonnementen krijg je ook korting, maar niet de volledige €12,50.

Je kunt jouw abonnement gewoon door laten lopen met T-Mobile Samen en als er iemand uit de groep stapt, dan kun je deze aanvullen met abonnementen die afgesloten zijn vóór 29 januari 2018. Op die manier behoud je in ieder geval die korting van T-Mobile Samen. Aan het eind van jouw contract en aflopende kortingen kun je dan altijd nog kijken wat er voor jou het beste past en nagaan hoeveel korting jij kunt ontvangen met jouw abonnement én de abonnementen van de mensen in de omgeving.

Als er nog andere vragen zijn, dan horen we dat natuurlijk graag van jullie!
    0
  • Hakuin

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hakuin heeft ontvangen van andere leden.

is een King Poster
    201 Reacties

23 januari 2018, 18:20

Mijn vriendin heeft een week geleden haar abonnement verlengd en omgezet naar unlimited. De verlenging gaat 6 februari in. Zelf heb ik ook een unlimited abonnement dat afloopt in sept. Verder zitten we in een T-mobile samen groep. Krijgen wij nu onder 1 dak korting of lopen wij dat mis, omdat mijn vriendin eerder verlengd heeft dan 29 Jan ( dat zou wel lullig zijn). En wat betekent dat als we die onder 1 dak korting niet ontvangen voor T-mobile samen?
    Het zou eenvoudiger zijn als iedereen die meerdere unlimited abonnementen de onder 1 dak korting te geven en de T-mobile samen laten vervallen.
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)