Vraag: alles onder 1 dak op 2 rekeningen

• beekhaas

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten beekhaas heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

14 mei 2018, 11:22

- Topic starter
    Ik heb meer een klacht hierover.
    Ik ben met mijn kinderen naar de Tmobile winkel gegaan en we hebben nu met zijn drieen alles onder 1 dak genomen met een unlimited abbonement, want dan zouden we 10.00 euro per persoon korting krijgen.
    Gelijk gedaan en geregeld, dachten we. Helaas is het niet het geval, want het blijkt dat het maar van 2 rekeningen afgeschreven mag worden, terwijl mijn kinderen al 18 jaar zijn en hun eigen rekening betalen, maar nog wel thuis wonen. Dus nu worden we verplicht gesteld dat ik weer de telefoonrekening van mijn kinderen moet gaan betalen om die korting te krijgen.
    Het plaatje wordt mooier voorgesteld dan het is.
    Graag zou ik dit aangepast willen zien, want het is een hele rare voorwaarde!!! :@
    0
  • Jaimy

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jaimy heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    2089 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

15 mei 2018, 08:17

Hoi Beekhaas,

Kan ik me heel goed voorstellen! Ik ga direct uitleggen waarom hiervoor gekozen is!

Met Alles onder 1 dak, en zeker met de Unlimited abonnementen, kan de korting enorm oplopen. Zoals je zelf al aangaf is dat met 3 abonnementen € 10,- en vanaf 4 abonnemenen is dat zelfs € 12,50 korting. Zeker met zulke hoge kortingen is het noodzaak om misbruik te voorkomen. Dit kunnen we alleen voorkomen door bepaalde voorwaarden te stellen aan het gebruik ervan. Door maximaal 2 rekeningen te gebruiken, kunnen we ons ervan verzekeren dat misbruik zoveel mogelijk beperkt blijft!

Hopelijk snap je zo onze keuze iets beter! Is het verder een idee om je kinderen maandelijks een vast bedrag terug te laten storten? Ik weet dat het niet ideaal is, maar het is opzich een kleine extra stap om toch die lekkere € 10,- korting per persoon te ontvangen! Zou natuurlijk zonde zijn als jullie die mislopen. :)

Ik hoop dat ik met mijn antwoord wat duidelijkheid heb gebracht en ik hoop dat het lukt om dit goed te regelen met je kinderen!

Mocht ik nog verder met je mee kunnen denken, laat het mij dan gerust weten!
    0
  • beekhaas

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten beekhaas heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

15 mei 2018, 08:31

Ik snap dat jullie misbruik tegen willen gaan, maar dit is wel erg terug in de tijd.
    Kinderen horen financieel onafhankelijk te worden en aangezien wij 7 kinderen hebben, waarvan 6 in de puberteit of ouder is het een beetje raar dat wij nu zelf voor de kosten op moeten draaien terwijl we ze juist meer zelfstandigheid hierin willen geven.
    Beetje omslachtige manier van doen zo.
    Zou het toch zeer sterk aanraden om meerdere rekeningen toe te laten in de voorwaarden.
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)