Beantwoord: Weekendbundels uitverkocht

• Hobiiee

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hobiiee heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    7 Reacties
    Auteur

11 augustus 2017, 11:34

- Topic starter
    De weekend bundel voor 4G voor Thuis is ineens uitverkocht. Hoe kan dit ineens? Met alleen 100GB in de maand kom ik niet uit. Ik maak altijd goed gebruik van de weekend bundel.

Hopelijk worden de bundels snel aangevuld.
    0
    Gemarkeerd als antwoord: David op 11 augustus 2017, 16:31
    Hoi Hobiiee,

Ik begrijp goed dat je graag gebruik wilt maken van de weekendbundel! Zoals wellicht bekend is was dit een experiment en eigenlijk ook geen vaste oplossing. Er zit dan ook een limiet aan het aantal bundels dat wekelijks weg te geven is en dan heb je soms de pech dat je achter het net vist. We kijken of er een mogelijkheid is om dit aantal op te schroeven, maar daar kan ik nu geen verdere uitspraak over doen.

Ik zie ook dat je in het algemene topic hebt gereageerd en er wordt ook nog met je gedacht over een alternatief. Om het forum overzichtelijk te houden gaat dit topic op slot.
    Bekijk origineel
1 Reactie
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    10459 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Antwoord

11 augustus 2017, 16:31

Hoi Hobiiee,

Ik begrijp goed dat je graag gebruik wilt maken van de weekendbundel! Zoals wellicht bekend is was dit een experiment en eigenlijk ook geen vaste oplossing. Er zit dan ook een limiet aan het aantal bundels dat wekelijks weg te geven is en dan heb je soms de pech dat je achter het net vist. We kijken of er een mogelijkheid is om dit aantal op te schroeven, maar daar kan ik nu geen verdere uitspraak over doen.

Ik zie ook dat je in het algemene topic hebt gereageerd en er wordt ook nog met je gedacht over een alternatief. Om het forum overzichtelijk te houden gaat dit topic op slot.
    0