Beantwoord: Aanpassen bundel van M naar S

• OnnoJ36

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten OnnoJ36 heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

19 mei 2017, 22:55

- Topic starter
    Op de site lukt het niet om de bundel aan te passen van L-M of M-S. Enige keuze bij aanpassen van de bundel is het verwijderen van de databundel. Waneer ik dat dan doe kan ik niet gelijk een andere bundel toevoegen.
    Hoe kan ik op de site de 4G voor Thuis-bundel per eerstvolgende mogelijkheid aanpassen van M (50Gb) naar S (25Gb)?
    0
    Gemarkeerd als antwoord: David op 22 mei 2017, 10:16
    Hey Onno,

Het lijkt erop dat het even een tijdelijk probleem was, want ik zie dat je eergisteren de bundel alsnog hebt aan weten te passen! :) Hoe heb je het uiteindelijk voor elkaar gekregen?

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan weten!
    Bekijk origineel
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    10080 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

Antwoord

22 mei 2017, 10:16

Hey Onno,

Het lijkt erop dat het even een tijdelijk probleem was, want ik zie dat je eergisteren de bundel alsnog hebt aan weten te passen! :) Hoe heb je het uiteindelijk voor elkaar gekregen?

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan weten!
    0
  • OnnoJ36

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten OnnoJ36 heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

22 mei 2017, 22:29

Bedankt voor je reactie!
    De optie om te aan te passen kwam plots wel tevoorschijn. Snap niet hoe/waarom want ik deed niets anders.

Andere vraag: kan ik Nederlandse TMO app op buitenlands toestel installeren? Play store meldt dat de app niet in mijn land (USA) beschikbaar is. Ik woon weliswaar tijdelijk in buitenland maar heb wel huis in NLD met 4G voor thuis en zou graag de app gebruiken.
    0
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    10080 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

23 mei 2017, 15:57

Hi Onno,

Goed dat het in ieder geval opgelost is! :)

Dat is helemaal afhankelijk van de instellingen van jouw account. Gaat het om de Play Store? Hier kun je namelijk bij de registratie aangeven uit welk land je komt en daar is het afhankelijk van of je de My T-Mobile App kunt downloaden. Kan het zijn dat je Amerika als land hebt ingesteld? Dan zou je dat eventueel aan kunnen passen in de instellingen van jouw account.

Laat je ons weten of het is gelukt?
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)