Beantwoord: Vreemde SMS na aanvraag voor weekendthuis

• EricPlexat

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten EricPlexat heeft ontvangen van andere leden.

is een King Poster
    61 Reacties
    Auteur

24 november 2017, 22:57

- Topic starter
    Ik heb afgelopen 21/11 weekendthuis aangevraagd. Dit is ook als zodanig bevestigd en ik zou bericht krijgen wanneer eea actief wordt. Zoals eigenlijk altijd. Nu is mijn weekend thuis niet geactiveerd maar ik heb ook geen bericht gehad dat het wel cq niet doorgaat.
    Wel heb ik een bericht met de volgende inhoud als SMS gekregen:
    Je maakt gebruik van abonnement Girls Sexy Net, de kosten zijn € 5,00/week. Voor vragen ga naar http://s.wister.biz/?r=pb3 of bel met +31208946465. Info? http://www.payinfo.nl.

Wat is er gebeurd en wat moet ik hiermee?? Ik zit niet te wachten op Girls Sexy Net. Zeker niet voor 5 euro per week. :-)
    Nooit aangevraagd ook.

Graag advies
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Joost99 op 25 november 2017, 16:58
    Bij Payinfo.nl kan je gewoon het 0970 nummer gebruiken hoor! ik heb het net ook even gedaan en had dezelfde betaaldienst. Dit heb ik nu via Payinfo beëindigd.

Via onderstaande link kan je Betalen van sms-diensten of mobiele diensten (FTMSC) blokkeren
    https://www.t-mobile.nl/my/instellingen#blokkades

Helaas heb ik nu ook geen weekendbundel gekregen. Kreeg wel een bevestiging op 20/11.
    Lees hier dat er meer zijn met dit probleem : https://forum.t-mobile.nl/4g-voor-thuis-algemeen-477/pilot-weekendbundel-4g-voor-thuis-276160/index14.html
    Bekijk origineel
  • CrisTien

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten CrisTien heeft ontvangen van andere leden.

Doet lekker mee
    875 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Apple Expert

Apple Expert

25 november 2017, 00:24

Hallo, hier klopt iets niet. Dat sms’je heeft niets met T-mobile te maken.
    Vermoedelijk heb je waar dan ook op een link geklikt en zit je aan een betaaldienst vast..

Als je slim bent lees je dit even en ga je snel in je account de betaaldiensten blokkeren (FTMSC)
    https://service.t-mobile.nl/app/answers/detail/a_id/3018/alles-over-diensten-van-derde-partijen-apps-sms-diensten-mobiele-betalingen

https://forum.t-mobile.nl/mijn-factuur-betalingen-425/ftmsc-betaling-mobiele-betaling-en-sms-diensten-deel-3-181844/index42.html
    0
    Ik ben ook maar een klant! Met een beetje vriendelijkheid kom je veel verder ❤️
  • EricPlexat

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten EricPlexat heeft ontvangen van andere leden.

is een King Poster
    61 Reacties
    Auteur

25 november 2017, 08:20

Wat je schrijft heb ik al geprobeerd. Bij payinfo.nl kan je geen nummer opgeven dat anders is dan een 10 cijferig mobiel nummer. Maar ons modem heeft een heel ander nummer (langer) en dat pakt het programma niet.
    Dus op die manier lukt het niet.
    Ik sta open voor andere suggesties.
    En ik klik eigenlijk nooit op onbekende links!
    @T-Mobile: Jullie een idee?
    0
  • EricPlexat

is een King Poster
    61 Reacties
    Auteur

25 november 2017, 15:54

En T-Mobile bereiken is absoluut onmogelijk. Ze zijn niet bereikbaar op welk nummer dan ook.
    Of je moet 4 stappern doorlopen waar het hele 4G niet in voor komt. Het wordt er niet beter op bij TM.
    0
  • Joost99

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Joost99 heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Antwoord

25 november 2017, 16:58

Bij Payinfo.nl kan je gewoon het 0970 nummer gebruiken hoor! ik heb het net ook even gedaan en had dezelfde betaaldienst. Dit heb ik nu via Payinfo beëindigd.

Via onderstaande link kan je Betalen van sms-diensten of mobiele diensten (FTMSC) blokkeren

Helaas heb ik nu ook geen weekendbundel gekregen. Kreeg wel een bevestiging op 20/11.
    Lees hier dat er meer zijn met dit probleem : https://forum.t-mobile.nl/4g-voor-thuis-algemeen-477/pilot-weekendbundel-4g-voor-thuis-276160/index14.html
    1
  • EricPlexat

is een King Poster
    61 Reacties
    Auteur

25 november 2017, 17:25

Joost99 schreef:

Payinfo weigert echt mijn 097 nummer te accepteren. Zegt dat dit geen 06 nummer is. Helaas.
    De link van T-Mobile wel gebruikt. Hoop dat dat werkt. Dank je voor je antwoord super!!!!
    0
  • noanera

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten noanera heeft ontvangen van andere leden.

is een Master Poster
    11 Reacties

3 december 2017, 18:44

Hallo, wij hebben een aantal weken geleden hetzelfde gehad.
    Dezelfde sms ontvangen op de router, ik denk daarom niet dat het komt door het aanklikken van een verkeerde link. Ik vermoed dat het een probleem van TMobile is.
    Ben wel benieuwd of er nog meer mensen zijn die deze sms ontvangen hebben?
    Ik heb niets afgezegd maar ook geen rekening ontvangen, tot nu toe.
    0
  • EricPlexat

is een King Poster
    61 Reacties
    Auteur

3 december 2017, 20:03

noanera schreef:

Hallo, wij hebben een aantal weken geleden hetzelfde gehad.
    Dezelfde sms ontvangen op de router, ik denk daarom niet dat het komt door het aanklikken van een verkeerde link. Ik vermoed dat het een probleem van TMobile is.

Eigenlijk ben ik wel zeker dat het aan T-Mobile ligt. Waar zou ik op moeten klikken om in mijn router een SMS te krijgen???
    0
  • noanera

is een Master Poster
    11 Reacties

3 december 2017, 20:50

@EricPlexat

Ben ik met je eens!
    Denk dat ze de weg een beetje kwijt zijn bij de 4GvT afdeling van TMobile. Kijk maar hoe het nu weer gaat met de weekendbundel. Vandaag vroegen ze me weer om een printscreen, om te huilen is het.
    Heb alles opgezegd en ga nu naar Tele2 - 4G. Onbeperkt data voor € 26 per maand. Gebruik je meer dan 5Gb op een dag dan moet je even een sms sturen en data wordt weer aangevuld. Afwachten hoe het bevalt maar slechter dan dit kan niet. Vooral de niet bestaande service van 4GvT is vreselijk.
    0
  • EricPlexat

is een King Poster
    61 Reacties
    Auteur

3 december 2017, 21:00

Ik wacht nog heel even. Komende week presentatie voor 'glasvezel' in de buitengebieden. Als 50% mee doet dan gaan ze begin volgend jaar starten. Dus nog een paar maanden de ellende van T-Mobile accepteren en dan over op glas. Ik zit net te ver voor KPN vanwegen de nieuwe norm daar. (Ook te veel hooi op de vork genomen!) Maar tot die tijd gewoon accepteren dat het allemaal klote is voor de mensen die niet in de STAD wonen.
    0
  • noanera

is een Master Poster
    11 Reacties

3 december 2017, 21:03

KPN is hier ook geen optie, vanaf 01-01-2018 komen er weer nieuwe adressen bij voor KPN buitengebied. Tele2 tevens per maand opzegbaar. Hier nog wachten tot eind 2018 op glas.
    0
  • Klant123456

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Klant123456 heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    2 Reacties

7 december 2017, 00:29

Ik heb ook dit sms-je ontvangen, ook terwijl ik m'n telefoon als hotspot gebruikte. Gek genoeg had ik al de blokkade voor SMS-diensten standaard aan staan, en toch is deze betaaldienst geactiveerd, althans volgens payinfo.nl! Hoe is dat nou mogelijk?
    0
  • Hajar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hajar heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    8665 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

8 december 2017, 11:02

Hi Klant123456,

Jij bent momenteel niet ingelogd met je My T-Mobile account en dus kan ik niet bij je gegevens. Als je met je My T-Mobile inlogt dan kun je bij Gegevens & Instellingen> blokkades controleren of je betaalde diensten hebt geblokkeerd.

Laat je weten of het lukt?
    0
    .

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)