Beantwoord: T-Mobile voor thuis

• sl van der horst

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten sl van der horst heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    8 Reacties
    Auteur

4 januari 2018, 11:37

- Topic starter
    Een tijdje geleden kreeg ik een kaart van jullie met de mededeling dat T-Mobile voor thuis bij ons beschikbaar is. De check zegt van niet dus kan ik het ook niet bestellen. Onze buurman (200 meter) heeft het wel. Hoe zit dat????
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Poco-Loco op 4 januari 2018, 11:51
    Hallo SL van der Horst,

In het kaartje staat 4G voor Thuis en niet T-Mobile voor Thuis... Helaas is dat verschil dus inderdaad ook echt een andere dienst die werkt over een 4G verbinding en iets andere constructie qua data en diensten bevat.

Als je wel geïnteresseerd bent zou ik op deze link even kijken, maar als je buurman met een 200m. al wel een lijn heeft liggen zou je ook kunnen navragen of er iets bekend is qua aanleg van de benodigde kabels... Voor dat laatste zou je dan of hier moeten wachten tot een medewerker van de Thuis afdeling in je gegevens kan kijken (als je profiel toevallig ook aan je 06 zit kunnen medewerkers dat vinden) of ze zouden mogelijk vragen om wat gegevens in een prive bericht (niet openbaar... niet zo handig).

Hopelijk helpt dit met verduidelijken.
    Bekijk origineel

1 Bijlage

• sl van der horst

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten sl van der horst heeft ontvangen van andere leden.

is een Top Poster
    8 Reacties
    Auteur

12 januari 2018, 17:36

Hallo Jaimy

Heb je mijn privé bericht ontvangen of heb ik iets verkeerd gedaan?
    0
  • Jaimy

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jaimy heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    1257 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Netwerk Expert

Netwerk Expert

15 januari 2018, 09:04

Hoi Sl van der horst,

Ik heb je privéberichtje ontvangen!

Ik heb het ondertussen even doorgezet naar mijn collega die nog veel meer weet over 4G voor Thuis. Ik ben benieuwd of hij hier nog goed advies voor je heeft en of hij nog andere mogelijkheden ziet. Zodra ik meer weet, kom ik bij je terug!
    0
  • sl van der horst

is een Top Poster
    8 Reacties
    Auteur

15 januari 2018, 10:32

Hallo Jaimy

Geweldig. Het zou toch echt moeten kunnen. Mijn buurman zit op dezelfde postcode en zou 4G voor Thuis ook niet kunnen krijgen maar hij heeft het wel.
    Groet, Silvia
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)