Beantwoord: Gebruik 4G en televisie en vast bellen

• Dennispa

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Dennispa heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

13 september 2017, 15:43

- Topic starter
    wat heb ik minimaal nodig om tv te kijken en vast bellen met 4g buitengebied.
    0
    Gemarkeerd als antwoord: Brian op 20 september 2017, 15:03
    Ha Dennispa, ik heb het voor je uitgezocht en wij kunnen inderdaad geen vaste aansluiting (internet, tv of telefonie) leveren op dit adres. Een 4G voor Thuis aansluiting is wel mogelijk al zie ik wel dat ook hier de dekking niet optimaal is. Maar wees gerust, je kan 4G voor Thuis een maand proberen, mocht het niet bevallen dan kan je zonder extra kosten binnen die maand opzeggen! Je vindt hier meer informatie over op onze website: https://www.t-mobile.nl/4g-voor-thuis#hoe-werkt-het. Vragen? Laat het gerust weten!
    Bekijk origineel
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    11244 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Netwerk Expert

Netwerk Expert

Samsung Expert

Samsung Expert

Apple Expert

Apple Expert

Sony Expert

Sony Expert

14 september 2017, 11:41

Hey Dennispa,

Tof dat je onze diensten overweegt! :D

Uit jouw bericht zou ik 2 dingen kunnen halen: Je bent op zoek naar informatie over 4G voor Thuis (4g buitengebied) of over T-Mobile Thuis (tv en vast bellen). Dit zijn 2 verschillende diensten, voor verschillende wensen. 4G voor Thuis is, in de meeste gevallen, geschikt voor het buitengebied, maar dan wel gericht op internet, dit is niet voor bellen of TV. T-Mobile Thuis heeft dit wel, maar dan moet je even kijken of dit op jouw adres wordt aangeboden. Bij 4G voor Thuis is het ook goed om te controleren of de dekking optimaal is. Je kunt dit allebei controleren via de links die ik hier boven noemde.

Laat je weten om welke dienst het gaat en of je alle antwoorden op jouw vragen hebt? We helpen je anders graag verder!
    0
  • tmoesel

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten tmoesel heeft ontvangen van andere leden.

is een legendarische Super User
    583 Reacties
    Allrounder

Allrounder

14 september 2017, 12:14

@Dennispa
    Naast 4G voor Thuis (wat alleen internet is) zou je voor vast bellen een VoIP account met (geporteerd) vast nummer kunnen afsluiten, inclusief VoIP kastje.
    Voor TV is KNIPPR een optie als je niet al te veel TV kijkt. 1 uur gratis NPO1 TV via internet kijken koste een half jaar geleden 1GB per uur. Je zou dat kunnen forceren op lagere kwaliteit zodat dataverbuik per uur minder is.
    0
  • Dennispa

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Dennispa heeft ontvangen van andere leden.

heeft eerste post geplaatst
    1 Reacties
    Auteur

14 september 2017, 17:58

Heren bedankt voor uw reactie.

Ik ben inderdaad op zoek naar 4g in het buiten gebied.
    Daarnaast heb ik ook tv en vaste telefoon nodig.
    Tmobile kan volgens mij geen telefoon en tv leveren en kpn geen 4g op mijn adres,
    Dus hier zocht ik een betaalbare oplossing voor.
    het gaat om postcode 7255nw nummer [verwijderd]
    0
  • Brian

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Brian heeft ontvangen van andere leden.

T-Mobile Moderator
    359 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Antwoord

20 september 2017, 15:03

Ha Dennispa, ik heb het voor je uitgezocht en wij kunnen inderdaad geen vaste aansluiting (internet, tv of telefonie) leveren op dit adres. Een 4G voor Thuis aansluiting is wel mogelijk al zie ik wel dat ook hier de dekking niet optimaal is. Maar wees gerust, je kan 4G voor Thuis een maand proberen, mocht het niet bevallen dan kan je zonder extra kosten binnen die maand opzeggen! Je vindt hier meer informatie over op onze website: https://www.t-mobile.nl/4g-voor-thuis#hoe-werkt-het. Vragen? Laat het gerust weten!
    0

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Afbeeldingen (0)
Video (0)
Emoticons
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)